Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Koordynator w dziale serwisu
Lokalizacja: Warszawa
Dla naszego Klienta- globalnego lidera w branży life sciences, prowadzimy obecnie proces rekrutacyjny na stanowisko Koordynatora w dziale serwisu.
Osoba zatrudniona na tej pozycji będzie odpowiedzialna za:
- Przyjmowaniem zleceń naprawy serwisowej oraz rejestrację zadań w systemie
- Przekazywanie zleceń inżynierom serwisu pracującym w terenie
- Koordynowanie grafiku pracy inżynierów serwisu
- Pilnowanie terminów przeglądów u Klientów
- Wdrażanie działań naprawczych oraz modyfikacji zalecanych przez producentów
- Dostarczanie wysokiej jakości obsługi do Klienta
- Zarządzanie procesem reklamacji
- Zamawianie części zamiennych zgodnie z potrzebami serwisowymi
- Przestrzeganie zasad, procedur oraz wymagań regulacyjnych
Nasz Klient zapewnia:
- Możliwość zdobycia doświadczenie w stabilnej rozwijającej się firmie
- Pracę w pozytywnej atmosferze
- Stabilne zatrudnienie w globalnej organizacji
- Atrakcyjny pakiet benefitów
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie medycznej (jako dodatkowy atut)
- Biegłą znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word)
- Silną dbałość o szczegóły
- Wysokie zdolności organizacyjne oraz umiejętność priorytetyzacji pracy
- Orientację na Klienta oraz proaktywne podejście do zadań
- Wysokie umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
- Dobrą znajomość języka angielskiego