Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Koordynator w dziale marketingu
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest jedna z wiodących, międzynarodowych firm farmaceutycznych, dla której poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora w dziale marketingu.
Osoba zatrudniona u naszego Klienta będzie odpowiedzialna za: • Przygotowywanie materiałów promocyjnych oraz opracowanie prezentacji • Sporządzanie oferty szeroko pojętych narzędzi promocyjnych, poszukiwanie i weryfikację dostawców • Bieżącą weryfikację i uzupełnianie stanów materiałów promocyjnych • Zarządzanie sklepem internetowym, serwisem korporacyjnym WWW oraz profilem na facebooku • Nadzorowanie aplikacji CLM we współpracy z Category Managerami, Product Managerem oraz działem sprzedaży • Zarządzanie, aktualizację i współpracę z dostawcą zewnętrznym platformy komunikacji marketingowej oraz z centralą firmy w zakresie platformy e-lerningowej • Planowanie i koordynację udziału firmy i działu marketingu w wybranych kongresach krajowych i międzynarodowych • Prezentowanie planów kongresowych oraz już zrealizowanych wydarzeń w czasie szkoleń cyklicznych • Przeprowadzanie analiz sprzedaży w oparciu o różne źródła oraz opracowywanie zestawień, raportów i prezentacji analiz w porozumieniu z Category Managerami/Product Managerami • Zarządzanie przydzielonym budżetem, planowanie i raportowanie kosztów w ramach budżetu. Nasz Klient zapewnia: • Stabilne zatrudnienie • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym • Możliwość rozwoju • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie U Kandydatów zwracamy uwagę na: • Minimum 1 rok doświadczenia w dziale marketingu w firmie farmaceutycznej • Ugruntowaną znajomość podstaw marketingu oraz zasad budowania serwisów internetowych, ich pozycjonowania oraz promocji w sieci • Łatwość do przygotowywania pisemnych wypowiedzi i tekstów promocyjnych • Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług B2B • Zdolności analityczne, znajomość rynku dostawców danych sprzedażowych dla branży farmaceutycznej oraz doświadczenie w przygotowywaniu analiz danych • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. • Umiejętność rozwiązywania problemów, pracy w zespole oraz wysoki poziom komunikatywności • Wysokie umiejętności organizacyjne: uporządkowane prowadzenie procesów/projektów, organizacja pracy własnej oraz innych, terminowość • Zdolność do radzenia sobie ze stresem