#

Koordynator Usługi Call Center

Klient InfoPraca

Lubartów, lubelskie

Klient InfoPraca

Koordynator Usługi Call Center

Pracodawca: ukryty
Miejsce pracy: Lubartów

Opis Stanowiska:

  • Zarządzanie czasem pracy konsultantów,
  • Układanie grafików pracy oraz planowanie poziomu obłożenia stanowisk pracy,
  • Organizacja działań wspierających realizacje celów ilościowych zespołu,
  • Cykliczne oraz interwencyjne raportowanie poziomu realizacji usługi,
  • Zarządzanie ruchem przychodzącym,
  • Analiza sytuacji bieżących związanych z realizacją usług,
  • Prognozowanie sytuacji krytycznych,

 

Wymagania:

  • Wykształcenie min. Średnie,
  • Znajomości pakietu MS Office na poziomie co najmniej średniozaawansowanym,
  • Umiejętność zarządzania wieloosobowym zespołem pracowników, min:
    - układanie grafików,
    - planowanie przerw i zmian pracy zespołu,
  • Logiczne myślenie i umiejętność szukania najkorzystniejszych rozwiązań,
  • Orientacja na określone cele w ramach prowadzonego projektu wg. wymaganych parametrów SLA,
  • Możliwość pracy w trybie zmianowym (7-21) oraz w wybrane soboty i niedziele,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Umiejętność podejmowania decyzji i odporność na stres,
  • Minimum 1 rok doświadczenia w Call Center lub innych podobnych organizacjach jako pracownik zarządzający zespołem (zespołem/sekcją - koordynator infolinii)

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę lub B2B
  • Szkolenia
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Spotkania integracyjne

 

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi