Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas określony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca Inne
To jedna z wyjątkowych ofert pracy. Wierzymy, że dzięki niej do naszego zespołu dołączy ktoś tak wyjątkowy jak Ty!
Jesteśmy polską firmą zajmującą się realizacją projektów rekrutacyjnych dla klientów z całej Polski. Codziennie zapewniamy legalną pracę osobom z Polski, Wschodu Europy i Azji. Wyróżnia nas troska o dobro każdego pracownika, dlatego zapewniamy kompleksową opiekę pracownikom tymczasowym, a własnym możliwość rozwoju kompetencji miękkich i specjalistycznych.
Jako koordynator terenowy w okolicach Grodziska Wielkopolskiego będziesz odpowiedzialny za koordynacje procesów związanych z zatrudnieniem pracowników tymczasowych, w tym obywateli Filipin.
Na co dzień będziesz odpowiedzialny za:
•wyszukiwanie zakwaterowań, organizację dojazdu do pracy, audyt wynajmowanych nieruchomości,
• podpisywanie umów i aneksów z pracownikami tymczasowymi,
• kontrola grafików pracy,
• zgłaszanie nieobecności do Klienta i do działu kadr time2work,
• sporządzanie raportów tygodniowych dla bezpośredniego przełożonego,
• obecność w trakcie pierwszego dnia wdrożenia do pracy nowo zatrudnionych i pełnienie funkcji tłumacza i w trakcie testów kompetencji przy stanowisku pracy,
• stały kontakt z osobą dedykowaną po stronie Klienta,
• codzienna obecność lub w ustalone dni na terenie Klienta dla potrzeb rozwiązywania bieżących problemów – bycie dostępnym w miejscu pracy pracowników tymczasowych,
• opieka w trudnych sytuacjach zdrowotnych i życiowych pracownika (badania wstępne, okresowe MP, pobyt w przychodni, wizyta lekarska, szpital etc).
W Twojej pracy wspierał Cię będzie zespół rekruterów i logistyków. Chcesz dołączyć do zespołu, który mimo młodego wieku (entuzjazmu, radości) ma jasno określony cel, a realizując go zdobywa nowe umiejętności i doświadczenia? Poznaj nasze oczekiwania.
Oferujemy:
• umowę o pracę tymczasową,
• zapewnione narzędzie niezbędne do pracy w tym: samochód służbowy, telefon,
• stabilne zatrudnienie w firmie nastawionej na rozwój i współpracę międzynarodową, która działa na rynku od 2016 roku,
• dobrą atmosferę w zespole nastawionym na współpracę i wsparcie,
• przygotowanie do realizacji powierzonych obowiązków, w tym usystematyzowane i jasno określone oczekiwania (karta opisu stanowiska pracy, zbiór procedur i standardów),
• firmowe imprezy integracyjne i pakiet benefitów pozapłacowych, w tym dofinansowanie do kart MultiSport oraz kursów językowych,
• wynagrodzenie 4000 zł/mies. brutto zgodne z wewnętrznym systemem wynagradzania i premiowania oraz ścieżką awansu.
• znajomość języka polskiego na poziomie min. B1 (dotyczy obcokrajowców),
• znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
• prawo jazdy kategorii B,
• znajomość obsługi pakietu Office,
• odpowiedzialność,
• zaangażowanie i samodzielność,
• bardzo dobra organizacja pracy.
Docenimy:
• wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu logistyki, ekonomii lub biznesu, także w trakcie studiów,
• doświadczenie na podobnym stanowisku.