Opis stanowiska pracy

I. Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania, niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:

  • wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (preferowane branże: elektryczna, sanitarna, automatyka);
  • doświadczenie w utrzymaniu technicznym budynków biurowych (w zakresie eksploatacji instalacji elektrycznych, klimatyzacji, ogrzewania, wentylacji, instalacji wod-kan, ppoż., automatyki);
  • świadectwo kwalifikacyjne Gr 1 na stanowisko eksploatacja E do 1kV, kat. D będzie dodatkowym atutem;
  • umiejętność obsługi komputera, znajomość programów Word i Excel;
  • wysoki poziom kompetencji społecznych, dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja czasu i pracy;
  • prawo jazdy kat. B;
  • minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku technika / koordynatora technicznego.

II. Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia Gr 2 na stanowisko eksploatacja E, oraz Gr 1 D+E, min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją obiektu biurowego;
  • utrzymanie budynków w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości;
  • zapewnienie kontroli technicznych, okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących wyposażenie techniczne oraz instalacji budynkowych;
  • prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości,
  • organizacja pracy własnego zespołu techników/konserwatorów;
  • usuwanie awarii, wykonywanie napraw, monitoring mediów;
  • współpraca i kontrola nad podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i serwisowych infrastruktury technicznej obiektu;
  • nadzór nad likwidacją szkód majątkowych, współpraca z firmą ubezpieczeniową;
  • podział zużycia mediów na najemców obiektu z uwzględnieniem części wspólnych;
  • monitorowanie i raportowanie stałych kosztów nieruchomości;
  • bieżące raportowanie, tworzenie raportów z inspekcji oraz raportów serwisowych.

IV. Wymagane dokumenty (obowiązkowe):

1. List motywacyjny i życiorys – CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,

2. Oświadczenie o: pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,

3. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydatów dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Prezentacja firmy

CENTRUM OBSŁUGI ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi