Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/10/2018.

Koordynator / Specjalista ds. Ochrony Osób i Mienia

Łódź (Głuchów, Tuszyn), łódzkie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Koordynator / Specjalista ds. Ochrony Osób i Mienia
Łódź (Głuchów, Tuszyn)
NR REF.: 1104928

Dla naszego klienta, firmy ZALANDO – prowadzącej wiodącą w Europie platformę modową– poszukujemy doświadczonego Koordynatora / Specjalisty ds. Ochrony Osób i Mieniaw nowo otwartym Centrum Logistycznym w Głuchowie (obok Tuszyna) pod Łodzią.

Twoja nowa rola:

  • Odpowiedzialność za ochronę osób i mienia oraz zapobieganie zagrożeniom
  • Opracowywanie oraz wdrażanie procedur i systemów bezpieczeństwa związanych z ochroną osób i mienia, zgodnych z zasadami korporacyjnymi firmy oraz prawem
  • Zaangażowanie w tworzenie powyższych już na etapie planowania, przed uruchomieniem obiektu (np. rozmieszczenie kamer na obiekcie, sugestie dla systemów kontroli dostępu itd.)
  • Koordynowanie współpracy z operatorem magazynu, partnerem logistycznym, firmami ochroniarskimi oraz osobami na równoległych stanowiskach w innych lokalizacjach,
  • Kontakt z zewnętrznymi instytucjami, np. policją, strażą pożarną
  • Zarządzanie Systemami Kart Dostępu, CCTV, systemem alarmowym oraz innymi systemami w zakresie bezpieczeństwa
  • Zarządzanie incydentami związanymi z bezpieczeństwem
  • Przeprowadzanie wewnętrznych dochodzeń w zakresie bezpieczeństwa
  • Monitorowanie ochrony obiektu
  • Zarządzanie dokumentacją oraz prowadzenia rejestru działań

Jakie warunki spełnia idealny kandydat:

  • Co najmniej dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu ochroną osób i mienia
  • Język angielski na poziomie B2/C1 jest warunkiem koniecznym
  • Doświadczenie w logistyce jest mile widziane
  • Znajomości systemów bezpieczeństwa, w szczególności zarządzania kartami dostępu i systemów CCTV, oraz procedur z tym związanych
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, bezkonfliktowość – z uwagi na kontakt i koordynacje pracy przedstawicieli różnych instytucji, firm i działów
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, zachowanie spokoju podczas zarządzania incydentami
  • Dobra znajomość przepisów i regulacji dotyczących ochrony i prywatności

W zamian za to:

  • Zdobędziesz ekscytujące doświadczenie pracy w międzynarodowej firmie, przy otwieraniu i rozbudowie nowego Centrum Logistycznego
  • Firma zapewnia umowę o pracę na pełen etat, atrakcyjne wynagrodzenie oraz szereg benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Multisport, dofinansowanie do obiadów)
  • Wsparcie ze strony międzynarodowej społeczności ekspertów
  • Możliwość uczestnictwa w lekcjach języka angielskiego lub niemieckiego w godzinach pracy, a także rozwój zawodowy poprzez szkolenia i certyfikaty

Brzmi ciekawie? Aplikuj!

Kliknij przycisk 'apply now' i załącz swoje aktualne CV, lub skontaktuj się mailowo na adres adrianna.wojcik@hays.pl
Jeśli szukasz innego rodzaju pracy, skontaktuj się i wspólnie porozmawiajmy o możliwościach rozwoju Twojej kariery.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry