Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku:

  • Utrzymywanie kontaktów oraz współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w obszarach bieżącej obsługi serwisowej (region obsługi: Legnica, Polkowice, Bolesławiec, Jelenia Góra).
  • Koordynacja pracy Techników Serwisu.
  • Koordynacja, kontrola i prowadzenie dokumentacji zamówień części zamiennych dla Techników Serwisu.
  • Prowadzenie spraw administracyjnych Działu Serwisu.

Oczekujemy:

  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, mile widziane doświadczenie w koordynowaniu zadań zespołu.
  • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów, umiejętności obsługi klienta.
  • Optymizmu, energii w działaniu, odporności na stres.
  • Praktycznej znajomości obsługi komputera.
  • Dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego.
  • Wykształcenia min. średniego, preferowane techniczne.
  • Mile widziana znajomość budowy i zasady działania silników spalinowych, elektrycznych, znajomość zagadnień prądu stałego i zmiennego oraz układów sterujących.

Oferujemy:

  • Odpowiedzialną pracę w firmie należącej do ścisłej czołówki w swej branży.
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Intensywne szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne.
  • Pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multisport, Multikafeteria i wiele innych).

Prezentacja firmy

Jungheinrich Polska Sp. z o.o. jest częścią światowego koncernu J... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Inżynieria, Praca Kadra zarządzająca, Praca Kontrola jakości, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi