Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Koordynator Serwisu
Lokalizacja: WarszawaDla jednego z wiodących producentów ciężkiego sprzętu medycznego, prowadzimy obecnie proces rekrutacyjny na stanowisko Koordynatora Serwisu.
Osoba zatrudniona na tej pozycji będzie odpowiedzialna za:
- Koordynowanie pracy zespołu serwisu, organizację pracy
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientami
- Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych
- Kontrolę terminowej realizacji procesu napraw
- Nadzór nad przeglądami technicznymi, naprawami awarii urządzeń u Klientów
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników
- Raportowanie wykonywanych obowiązków
- Opracowywanie standardów obsługi Klientów i pilnowanie realizacji przyjętych norm
- Dbanie o wizerunek firmy i jakość obsługi
- Interwencję w przypadkach szczególnie istotnych zgłoszeń reklamacyjnych
- Inne powiązane obowiązki powierzone przez dyrektora generalnego i dyrektora serwisu
- Nadzór nad magazynem narzędzi
Nasz Klient zapewnia:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w rozwijającej się firmie
- Stabilne zatrudnienie w globalnej organizacji
- Pracę w pozytywnej atmosferze
- Atrakcyjny pakiet benefitów
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku (w firmie medycznej jako dodatkowy atut)
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy w systemie SAP
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
- Wysokie zdolności organizacyjne oraz umiejętność priorytetyzacji pracy
- Orientację na Klienta oraz proaktywne podejście do zadań
- Wysokie umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
- Biegłą znajomość pakietu Microsoft Office