#

Koordynator Serwisu

Devire

Warszawa, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Koordynator Serwisu

Lokalizacja: Warszawa

Dla jednego z wiodących producentów ciężkiego sprzętu medycznego, prowadzimy obecnie proces rekrutacyjny na stanowisko Koordynatora Serwisu

 

Osoba zatrudniona na tej pozycji będzie odpowiedzialna za:

 

  • Koordynowanie pracy zespołu serwisu, organizację pracy
  • Budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych
  • Kontrolę terminowej realizacji procesu napraw
  • Nadzór nad przeglądami technicznymi, naprawami awarii urządzeń u Klientów
  • Prowadzenie szkoleń dla pracowników 
  • Raportowanie wykonywanych obowiązków
  • Opracowywanie standardów obsługi Klientów i pilnowanie realizacji przyjętych norm
  • Dbanie o wizerunek firmy i jakość obsługi
  • Interwencję w przypadkach szczególnie istotnych zgłoszeń reklamacyjnych
  • Inne powiązane obowiązki powierzone przez dyrektora generalnego i dyrektora serwisu
  • Nadzór nad magazynem narzędzi 

 

Nasz Klient zapewnia:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w rozwijającej się firmie
  • Stabilne zatrudnienie w globalnej organizacji
  • Pracę w pozytywnej atmosferze
  • Atrakcyjny pakiet benefitów

 

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku (w firmie medycznej jako dodatkowy atut)
  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy w systemie SAP
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
  • Wysokie zdolności organizacyjne oraz umiejętność priorytetyzacji pracy
  • Orientację na Klienta oraz proaktywne podejście do zadań
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
  • Biegłą znajomość pakietu Microsoft Office
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi