#

Dispatcher serwisu- Umowa o pracę/Mokotów

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Dispatcher serwisu- Umowa o pracę/Mokotów

Miejsce pracy: Warszawa

Opis Stanowiska:

Dispatcher współpracuje ze wszystkimi pracownikami serwisu u Naszgo Klienta z zachowaniem systematyczności w realizowanych zadaniach administracyjnych. Dispatcher w sposób proaktywny wspiera działania Supervisora i Koordynatora Kontraktów kładąc nacisk na terminowość i rzetelność realizowanych obowiązków. Działanie koordynatora wspiera realizację sprzedaży. Dispatcher odpowiada za kompletację dokumentów realizowanych kontraktów i zleceń zgodnie z obowiązującymi przepisami.


Zakres obowiązków:

  • Archiwizowanie kompletu dokumentów w środowisku Oracle towarzyszących realizacji sprzedaży w Serwisie (kalkulacje, oferty, zlecenia, zamówienia, umowy, karty pracy, protokoły, dokumentacja techniczna, faktury sprzedaży)
  • Uruchamianie i obsługa zleceń serwisowych
  • Zamawianie części i materiałów
  • Zamawianie części i materiałów od dostawców zewnętrznych
  • Koordynacja dostaw poprzez DHL
  • Monitorowanie terminu dostawy i awizacja dostaw części zamiennych
  • Generowanie wniosków zakupowych
  • Aktualizacja terminów realizacji zleceń w porozumieniu z Supervisorem i Koordynatorem Kontraktu
  • Wystawianie faktur sprzedaży ze zleceń ’non-contract’
  • Wysyłanie faktur do klienta
  • Raportowanie rezerw w trybie miesięcznym
  • Systematyczna obsługa skrzynki email Service Operations w kontekście realizowanych procesów obsługi klienta
  • Uruchamianie zleceń gwarancyjnych, zamawianie usług, części, komponentów, urządzeń w ramach gwarancji, koordynacja dostaw w porozumieniu z Supervisorem i Koordynatorem Kontraktu
  • Wykonywanie koniecznych operacji w środowisku Oracle w celu zapewnienia pełnej obsługi realizowanych zadań
  • Raportowanie do Kierownika Operacyjnego Działu Serwisu

Wymagania:

  • angielski na poziomie komunikatywnym,
  • obsługa środowiska Microsoft,
  • obsługa baz danych CRM,
  • znajomość środowiska Oracle mile widziana
  • predyspozycje do pracy zespołowej,
  • silne zorientowanie na obsługę klienta,
  • silne zorientowanie na rozwiązywanie problemów,
  • zdolności koordynacyjne, dobre zarządzanie czasem,
  • elastyczność w realizacji obowiązków służbowych,
  • zorganizowanie i zdolności administracyjne.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco
  • atrakcyjne wynagdodzenie
  • praca od poniedziałku do piątku (pełny etat) w godzinach 8-16 lub 9/17


Numer referencyjny: EK/12/12/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi