Miejsce pracy: Żywiec
Zadania:
- koordynacja pracy poradni,
- nadzorowanie codziennej pracy podległych pracowników rejestracji,
- rozwiązywanie bieżących problemów oraz motywacja pracowników,
- rozszerzanie zakresu świadczeń poradni,
- tworzenie grafików oraz zarządzanie czasem pracy,
- stałe doskonalenie jakości obsługi Pacjentów,
- współpraca z lekarzami i personelem pielęgniarskim,
- współpraca z innymi działami oraz Dyrekcją Szpitala.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - mile widziane,
- wykształcenie wyższe,
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz podległych pracowników,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność oraz otwartość w kontaktach międzyludzkich,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - mile widziane.
Firma oferuje:
- pracę w nowoczesnej placówce medycznej,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: magdalena.krzepina@hrsigma.pl w tytule wpisując nazwę stanowiska! Zgłoszenia bez załączonego pliku CV nie będą przez nas rozpatrywane.
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."