Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Koordynator Regionalnego Centrum HR
Miejsce pracy: Brzeg
Opis stanowiska: Osoba na tym stanowisku będzie wspierać wszystkie polskie Centra logistyczne w procesach dotyczących zarządzania czasem pracy pracowników, zarządzania danymi i zarządzania nieobecnościami.
Twój zakres obowiązków:
- Zarządzanie ewidencją czasu pracy pracowników w systemie MyTime
- Zadania związane z ’payroll close’ dla wszystkich oddziałów
- Przygotowywanie i wysyłanie raportów
- Zrządzanie nieobecnościami pracowników
- Zarządzanie danymi
Nasze wymagania:
- Znajomość przepisów prawa pracy
- Znajomość pakietu MS Office (Excel, Outlook)
- Gotowość do pracy zmianowej: zmiana dzienna | nocna (również w weekendy)
- Umiejętność pracy zespołowej
- Samodzielność
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, ustalania priorytetów
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Na tle innych kandydatów może wyróżnić Cię:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Co oferujemy Tobie:
- Umowa o pracę tymczasową na 3 miesiące (okres próbny) z możliwością przejścia na umowę stałą
- Wynagrodzenie w wysokości 28 zł brutto/h
- Comiesięczna premia do 15%
- Praca 4 dni w tygodniu, 3 dni wolnego
- Praca w systemie 2 zmianowym
- Bezpłatny transport do i z pracy
- Obiady za 1 zł
- System benefitów (Karta sportowa, zniżki do Naszych partnerów)
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Oferta pracy tymczasowej.
Agencja pracy tymczasowej nr 364.
Numer referencyjny: 2021/AWR/AMZ
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.