W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Koordynator ds. zamówień z angielskim
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej o globalnym zasięgu i stabilnej pozycji na rynku, poszukujemy aktualnie specjalistów/ekspertów na stanowisko Koordynatora realizacji zamówień i obsługi klienta.
Do zadań koordynatora należeć będzie m.in.:
-obsługa procesu Order to Cash - od momentu otrzymania zamówienia do momentu otrzymania płatności;
-koordynowanie pracy dwóch/trzech specjalistów oraz wsparcie merytoryczne;
-budowanie dobrych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów;
-profesjonalne zarządzanie zapytaniami klientów;
-dbanie o odpowiedni standard obsługi klientów oraz o niezawodność dostaw;
-fakturowanie i nadzór nad terminowością płatności;
-analiza zapotrzebowania klientów i przygotowywanie prognoz;
-wprowadzanie danych do systemu ERP.
Wymagania:
-Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
-Doświadczenie w budowaniu pozytywnych relacji z klientami biznesowymi;
-Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w środowisku biznesowym (B2);
-Znajomość MS Office (w szczególności Excela);
Mile widziana znajomość programu SAP.
Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Praca w trybie stacjonarnym;
- Wdrożenie w zakres obowiązków;
- Elastyczne godziny pracy;
- Opieka medyczna;
- Multisport;
- Ubezpieczenie NNW oraz na życie;
- PPE opłacane przez pracodawcę;
- Bonus roczny i 13stka;
- Dofinansowanie do kursów oraz szkoleń;
- Bony na święta;
- Owoce w biurze;
- Pikniki rodzinne;
- Możliwości rozwoju;
- Możliwość optymalizacji procesów;
- Świetna atmosfera pracy.