Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/08/2018.

Koordynator projektów tłumaczeniowych

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Koordynator projektów tłumaczeniowych
Kraków
NR REF.: 1100425


Twoja następna firma

To wiodący dostawcą innowacyjnych rozwiązań programowych związanych z tworzeniem różnego rodzaju systemów, baz danych i aplikacji wspierających kluczowe procesy przemysłowe, tłumaczeń językowych i działań marketingowych (np. przy wprowadzeniu produktu na polski rynek).

Twoje następne stanowisko

Koordynator projektów tłumaczeniowych- jest odpowiedzialny za codzienne zarządzanie zleceniami tłumaczeniowymi klientów i zarządzaniem klientami zgodnie z wymaganiami klienta i standardami firmy. praca stacjonarna w krakowskim biurze, od 9:00 do 17:00.

Do obowiązków na tym stanowisku należy:

-Zaplanowanie i przydzielanie zadań oraz kontrola postępów w projektach tłumaczeniowych
-Realizowanie projektów zgodnie z wymaganiami klienta i uzgodnioną metodologią
-Monitorowanie i utrzymanie kluczowych wskaźników wydajności (jakość, wydajność)
-Zarządzaj relacjami z klientami
-Kontrola jakości tłumaczonych tekstów zgodnie z wymaganiami klienta i uzgodnionymi standardami
-Wspieranie innych współpracowników


Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

-Płynna znajomość języka niemieckiego (min C1) i angielskiego (min B2)
-Doświadczenie w zarządzaniu projektami i / lub obsłudze klienta i / lub tłumaczeniach
-Dobre umiejętności komunikacyjne, w tym zarządzanie konfliktami
-Znajomość Trados, Across lub jakiegokolwiek innego narzędzia CAT jest dodatkowym atutem

Co zyskujesz?

-umowę o pracę
-benefity pozapłacowe (Lux med, Mulisport, LunchPass,bilety do kina, kursy językowe)
-dodatkowy bonus roczny

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest dla Ciebie interesująca, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry