Opis stanowiska pracy

Od 2008 roku działamy pod marką SUPERTŁUMACZ® . Nasz zespół tworzą tłumacze ponad 40 języków. Wśród nas są również specjaliści DTP, pracownicy obsługi klienta, copywriterzy, graficy i programiści. Naszym celem jest pomoc polskim i zagranicznym firmom w rozwijaniu współpracy z zagranicznymi partnerami w eksporcie towarów i usług dzięki skutecznej komunikacji bez barier językowych.

Do naszego zespołu w biurze w Rybniku poszukujemy kandydata na stanowisko "koordynator procesów tłumaczeniowych". Pracujemy w systemie hybrydowym - kilka dni z domu, kilka dni w biurze (w centrum Rybnika).

 

Obowiązki:
  • obsługa e-mailowa i telefoniczna klientów biura tłumaczeń (informowanie klientów o ofercie firmy, sporządzanie wycen tłumaczeń, prowadzenie rozmów z klientami),
  • koordynowanie projektów tłumaczeniowych,
  • współpraca z tłumaczami i innymi współpracownikami.

Wymagania

  • umiejętność pracy zespołowej,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i empatia,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność nadawania sprawom priorytetów,
  • znajomość dowolnego języka obcego co najmniej w stopniu bardzo dobrym,
  • energia i zapał do pracy.

Prezentacja firmy

Jesteśmy zespołem tłumaczy ponad 40 języków. Wśród nas są także m... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy
3 miesiące, docelowo na stałe
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
3 800PLN - 4 800PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
premie uznaniowe, bonusy świąteczne, karta lunchowa
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi