#

Koordynator Pracowników Tymczasowych u Klienta

Adecco Poland Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Koordynator Pracowników Tymczasowych u Klienta

Miejsce pracy: Łódź

Obszary odpowiedzialności:

• Współpraca z Klientem w zakresie zaplanowania procesu rekrutacyjnego;
• Prowadzenie rekrutacji i selekcji pracowników;
• Zabezpieczenie ciągłości zatrudnienia u Klienta poprzez dostarczenie odpowiedniej ilości wykwalifikowanych pracowników
• Raportowanie Klientowi działań rekrutacyjnych, informacji o zatrudnieniu oraz ewidencjonowanie zamówień;
• Bieżąca współpraca z Klientem w zakresie obsługi kadrowej, administracyjnej pracowników;
• Realizacja działań związanych z przygotowaniem pracowników do pracy (przygotowanie dokumentów, komunikacja z pracownikami, kierowanie na badania lekarskie);
• Koordynacja obiegu dokumentów związanych z przyjęciem pracowników do pracy;
• Obsługa pracowników tymczasowych
• Budowanie pozytywnego wizerunku oraz trwałych relacji z klientem


Profil Kandydata:

• Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, dzięki czemu sprawnie dobierasz pracowników o pożądanych kompetencjach;
• Z uważnością i otwartością podchodzisz do potrzeb Klienta;
• Efektywnie komunikujesz się z innymi, w jasny sposób prezentujesz argumenty i rekomendujesz praktyczne rozwiązania;
• Cechuje Cię analityczny umysł, dlatego potrafisz efektywnie pracować z dużą ilość różnorodnych informacji, danych, terminów;
• Ze starannością i skrupulatnością podchodzisz do realizacji obowiązków administracyjnych, do pracy związanej z dokumentacją, przygotowaniem zestawień i harmonogramów;
• Skutecznie pracujesz pod presją czasu i w okresie natłoku zadań, ponieważ potrafisz wyznaczać priorytety i realizować wiele zadań w podobnych terminach;
• Do powierzonych zdań podchodzisz z energią i optymizmem, ponieważ lubisz wyzwania
• Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B;
• Bardzo dobrze posługujesz się pakietem MS Office;
• Mile widziane doświadczenie w agencji pracy tymczasowej/ w obszarze rekrutacji/ kadr;
• Mile widziana podstawowa znajomość prawa pracy w zakresie zagadnień kadrowych, rozliczania czasu pracy oraz ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych.


Oferujemy:

• Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się spółce o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Możliwość rozwoju w strukturach firmy
• Profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu;
• Atrakcyjne benefity
• Możliwość wdrażania własnych pomysłów, rozwiązań;
• Udział w ciekawym projekcie rekrutacyjnym oraz zdobycie szerokiego doświadczenia w obszarze kadr;
• Możliwość pracy w otwartym i zgranym zespole



Numer referencyjny: KR/PS/2017
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi