Zakres obowiązków:
• Opieka i uaktualnianie profili pracowników na platformach programowych
• Uzupełnianie i dbałość o poprawność danych (dokumentów) we współpracujących instytucjach administracyjno- medycznych
• Osoba pierwszego kontaktu - opiekun klienta w przypadku problemów z pracownikiem i opiekun pracownika w przypadku problemów z klientem
• Kontrola poprawności rozliczeń godzinowych z klientami - sprawdzanie rzetelności rozliczeń
• Zarządzanie personelem w połączeniu z aktywnym wsparciem na linii pracownik - klient
• Osoba stanowiąca bezpośrednie połączenie w relacjach ze spółką matką w Polsce
• Kontakty z niemieckimi organami administracyjnymi (we współpracy ze spółka matką w Polsce i biurem księgowym w Berlinie)
• Planowanie grafików i układu pracy na podstawie dostępnych zasobów personalnych
• Robocze kontakty ze szpitalami i altenheimami celem pozyskiwania nowych miejsc pracy dla osób wysyłanych z Polski
• Raportowanie czasu pracy i jej wyników do spółki matki w Polsce.
Oferujemy:
• samodzielne stanowisko pracy
• atrakcyjne wynagrodzenie składające się z pensji stałej i prowizji
• możliwość zamieszkania w dobrej dzielnicy Berlina
• możliwość rozwoju w oparciu o doświadczenie szybko rozwijającej się firmy.
Wymagania:
• język polski
• język niemiecki
• znajomość pakietu Office
• prawo jazdy kategorii B
• umiejętność równoczesnego prowadzenia wielu spraw.
Serdecznie witamy <br/> <br/>Bravecom Sp. z o. o. to prężnie rozwijająca... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.