#

Koordynator robót (instalacje niskoprądowe)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Koordynator robót (instalacje niskoprądowe)

Miejsce pracy: Łódź
9-5-68406

Dla jednego z naszych Klientów z branży systemów bezpieczeństwa (SSWiN, CCTV, KD, SSP, DSO, BMS, LAN), obecnego od ponad 25 lat na rynku, poszukujemy obecnie Koordynatora ds. instalacji niskoprądowych.

Zadania:
- współpraca z podwykonawcami i koordynacja prowadzonych działań;
- planowanie zadań, uzgadnianie harmonogramu i dbanie o terminowość;
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej i technicznej;
- monitorowanie i kalkulacja kosztów projektu;
- analiza możliwości rozszerzenia kontraktu o prace dodatkowe;
- realizacja powierzonych zadań w sposób zapewniający maksymalizację marży;
- dbałość o wysoki standard obsługi klientów;
- zapewnienie ciągłości dostaw materiałów i urządzeń oraz nadzór nad ich wykorzystaniem;
- przestrzeganie zasad BHP.

Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (elektryka, elektrotechnika lub pokrewne);
- minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- doświadczenie w nadzorowaniu pracy podwykonawców (branża elektryczna, teletechniczna);
- doświadczenie przy doborze materiałów i urządzeń;
- uprawnienia SEP E;
- czynne prawo jazdy kat. B;
- zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, obowiązkowość, dokładność, zaangażowanie oraz zdolności organizacyjne.

Korzyści:
- umowa o pracę;
- zatrudnienie w stabilnej firmie, realizującej duże inwestycje (obecnie w Łodzi)
- prywatna opieka medyczna;
- karta sportowa;
- kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
- samochód służbowy;
- elastyczne godziny pracy.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi