Opis stanowiska pracy

Memories Vacations, touroperator z siedzibą w Krakowie, specjalizujący się w organizacji ekskluzywnych podróży egzotycznych „szytych na miarę”, zatrudni osobę do pracy na stanowisku KOORDYNATORA PODROŻY.

Koordynator podróży, po otrzymaniu szkolenia, będzie odpowiedzialny za posprzedażową obsługę klientów indywidualnych i małych grup. Najważniejszym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie opracowywanie zestawu dokumentów przydatnych Klientom przed i w czasie ich podróży, kontakt z Klientami w sprawach organizacyjnych związanych z ich podróżą oraz kontakt z kontrahentami w celu koordynacji szczegółów świadczeń zarezerwowanych dla podróżujących klientów. Kontakt z Klientami i kontrahentami musi przebiegać w sposób profesjonalny, kulturalny, sumienny i sprawny.

Do obowiązków koordynatora podróży należy również rozwój zawartości strony internetowej poprzez tworzenie opisów destynacji i hoteli oraz uzupełnianie galerii zdjęć. Konieczne jest stałe poszerzanie wiedzy w zakresie obsługiwanych kierunków podróży i monitorowanie sytuacji na międzynarodowym rynku turystycznym.

Przykładowe zadania przypisane do ww. stanowiska pracy:

* Redagowanie szczegółowych programów podróży opisujących przebieg wyprawy egzotycznej „krok po kroku”.
* Odprawa online na loty międzynarodowe dokonywana w imieniu klientów.
* Przeprowadzanie zgłoszenia do ubezpieczenia podróżnego.
* Asystowanie w procesach wizowych.
* Sprawdzanie poprawności dokumentów i faktur przysyłanych przez kontrahentów.
* Kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami w celu uzgodnienia szczegółów dotyczących świadczeń zarezerwowanych dla podróżujących klientów.
* Redagowanie informacji przewodnikowych dotyczących miejsc objętych programem podróży oraz opisów hoteli, itp.
* Wzbogacanie zawartości strony internetowej o opisy hoteli i nowych kierunków podróży.

Wymagania

Co jest konieczne do pracy w naszym zespole:

* Zaangażowanie, sumienność i ponadprzeciętne „oko do szczegółów”.
* Umiejętność poprawnego redagowania tekstów (komunikacja mailowa, opisywanie ofert podróży, wzbogacanie zawartości strony internetowej).
* Pasja i doświadczenie podróżnicze oraz wiedza na temat egzotycznych krajów.
* Wysoka kultura osobista.
* Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (sprawna komunikacja mailowa i telefoniczna z kontrahentami z całego świata).
* Biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office).

Co oferujemy:

* Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie touroperatorskiej.
* Możliwość rozwoju zawodowego z uwzględnieniem indywidualnych predyspozycji
i zainteresowań.
* Doświadczenie w pracy z wymagającym Klientem nabywającym prestiżowy produkt.
* Towarzystwo zgranego, miłego i profesjonalnego zespołu.
* Podróże inspekcyjne do egzotycznych krajów.

Poszukujemy osób chętnych do pracy pn-pt w godzinach 9-17 w biurze w centrum Krakowa. Jesteśmy gotowi rozważyć zatrudnienie kandydatów poszukujących pracy na część etatu oraz elastycznych godzin pracy.
Poszukujemy zarówno osób, które posiadają doświadczenie zawodowe pozwalające
na samodzielne objęcie szerokiego zakresu obowiązków i dużej odpowiedzialności, jak i osób z mniejszym stażem pracy, które będą asystować kolegom z zespołu

Zainteresowanych uprzejmie prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym uwzględniającym informacje na temat odwiedzonych dotychczas destynacji egzotycznych.
Uprzedzamy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami

Prezentacja firmy

Biuro podróży specjalizujące się w organizacji luksusowych podróż... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Praca w hotelu / Turystyka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi