Koordynator Pacjenta ds. Opieki Medycznej
Miejsce pracy: WrocławVratislavia Medica Sp. z o.o. to nowoczesny szpital, który niebawem otworzy podwoje swojej nowej siedziby przy ulicy Lekarskiej. Oferujemy kompleksowe usługi z obszaru rehabilitacji. Wysoka jakość tych usług oraz indywidualne podejście do naszych pacjentów to cele, które nam przyświecają. W związku z tym, do Działu Obsługi Pacjenta, poszukujemy kompetentnych kandydatów/ kandydatek chętnych do pracy jako:
Koordynator Pacjenta ds. Opieki Medycznej
A oto, czym zajmiesz się w pracy:
- bliską współpracą z pacjentem – będziesz doradzać mu w zakresie usług komercyjnych, których może skorzystać w naszej placówce (pakiety usług, programy medyczne, karty lojalnościowe, leczenie operacyjne),
- monitorowaniem poziomu satysfakcji i weryfikacji możliwości poszerzania pakietu usług w zależności stanu zdrowia i potrzeb pacjenta,
- obiegiem dokumentów: przygotowanie dokumentów, kosztorysu leczenia oraz weryfikacja dokumentacji medycznej uprawniającej do skorzystania z danej usługi, przekazywanie dokumentacji do odpowiednich komórek organizacyjnych szpitala,
- podczas pobytu pacjenta w szpitalu pozostaniesz do dyspozycji pacjenta, zorganizujesz niezbędną pomoc, zatroszczysz się o komfort leczenia i dostęp do niezbędnych informacji.
- zadbaniem o materiały reklamowe i odpowiednie rozdysponowaniem ich w przeznaczonych do tego miejscach – ścisła współpraca z Działem Marketingu i Sprzedaży,
- udziałem w akcjach promocyjnych – aktywne działania związane z pozyskaniem klienta,
- szkoleniem zespołu obsługi pacjenta w zakresie sprzedaży usług medycznych,
- realizacją planu sprzedażowego i raportowaniem wyników pracy.
Profil poszukiwanej osoby
- zainteresowanie pracą w sektorze sprzedaży usług – wymagamy doświadczenia w tym zakresie,
- wysoka kultura osobista poparta umiejętnością budowania relacji, zorientowanie na profesjonalną obsługę klienta,
- znajomość języka angielskiego – w mowie i piśmie – umożliwiająca swobodną obsługę pacjentów (minimum B1/B2),
- znajomość języka niemieckiego – w mowie i piśmie – umożliwiająca swobodną obsługę pacjentów (minimum B1/B2),
- doskonałe zdolności komunikacyjne, empatia połączona z umiejętnością zachowania asertywności,
- gotowość do pracy w dniach od poniedziałku do soboty,
- kreatywność i łatwość w rozwiązywaniu sytuacji problemowych,
- dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Co możemy zaoferować:
- pełnoetatową pracę w jednym z największych szpitali tego typu w Polsce,
- zatrudnienie w na umowę o pracę,
- możliwość zdobycia unikatowego doświadczenia zawodowego,
- pracę w zespole fantastycznych specjalistów, dla których zadowolenie pacjenta jest najważniejszym elementem ich pracy,
- pracę w nowocześnie wyposażonej, nowo otwartej placówce,
- dostęp do pakietu świadczeń socjalnych tj.
- dopłaty do wczasów i kolonii (mamy własny ośrodek wypoczynkowy nad morzem),
- dopłata do karty MULTISPORT (po upływie okresu próbnego),
- upominki świąteczne subsydiowane przez pracodawcę – paczka świąteczna oraz paczka mikołajkowa dla dziecka,
- ubezpieczenie grupowe / prywatna opieka zdrowotna na preferencyjnych zasadach finansowania wynegocjowanych z myślą o naszych pracownikach,
- szkolenia zewnętrzne/wewnętrzne,
- imprezy pracownicze o charakterze integracyjnym,
- dostęp do biblioteki firmowej,
- dla zmotoryzowanych - dostęp do firmowego parkingu
- dla cyklistów – dostęp do miejsca, w którym bezpiecznie można zostawić swój rower.