#

Koordynator/ka pracowników Islandia

Adecco Poland Sp. z o.o.

ISLANDIA, Reykjavik, zagranica

Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Koordynator/ka pracowników Islandia

Miejsce pracy: ISLANDIA, Reykjavik

Zadania:
• Codzienny nadzór i sprzątanie mieszkań pracowników
• Komunikacja z pracownikami
• Nadzorowanie warunków mieszkaniowych
• W razie potrzeby zastępowanie service manager"a (tj. odbieranie pracowników z lotniska itp.)


Wymagania:
• Doświadczenie w sprzątaniu lub jako nadzorca
• Dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie
• Czynne prawo jazdy
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne - komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji
• Zaświadczenie o niekaralności


Oferujemy:
• Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00 + możliwe nadgodziny
• Atrakcyjne wynagrodzenie - ok. 2000€ netto ( po odjęciu kosztów mieszkania i podatku)
• Narzędzia pracy - telefon, samochód
• Kontrakt na 6 miesięcy
• Rozpoczęcie pracy od zaraz

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku polskim i/lub angielskim wraz z numerem referencyjnym PS/ISL/2017 na adres e-mail:

paulina.slopiecka@adecco.pl



Numer referencyjny: PS/ISL/2017
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi