Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Koordynator/ka pracowników Islandia
Miejsce pracy: ISLANDIA, ReykjavikZadania:
• Codzienny nadzór i sprzątanie mieszkań pracowników
• Komunikacja z pracownikami
• Nadzorowanie warunków mieszkaniowych
• W razie potrzeby zastępowanie service manager"a (tj. odbieranie pracowników z lotniska itp.)
Wymagania:
• Doświadczenie w sprzątaniu lub jako nadzorca
• Dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie
• Czynne prawo jazdy
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne - komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji
• Zaświadczenie o niekaralności
Oferujemy:
• Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00 + możliwe nadgodziny
• Atrakcyjne wynagrodzenie - ok. 2000€ netto ( po odjęciu kosztów mieszkania i podatku)
• Narzędzia pracy - telefon, samochód
• Kontrakt na 6 miesięcy
• Rozpoczęcie pracy od zaraz
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku polskim i/lub angielskim wraz z numerem referencyjnym PS/ISL/2017 na adres e-mail:
paulina.slopiecka@adecco.pl
Numer referencyjny: PS/ISL/2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.