Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 25/02/2018.

Koordynator Działu Obsługi Klienta (rynki francuskojęzyczne)

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Koordynator Działu Obsługi Klienta (rynki francuskojęzyczne)
Kraków
NR REF.: 1100263

Dla naszego Klienta, wiodącego producenta stolarki otworowej (PVC) z siedzibą w woj. małopolskim (okolice Krakowa) poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora Działu Obsługi Klienta na rynki francuskojęzyczne.

Zakres odpowiedzialności:
  • Zarządzanie zespołem (ok. 30 osób)
  • Nadzór nad zgodnym przebiegiem procesu zamówień i ofertowania
  • Współpraca z Kierownikiem rynku
  • Optymalizacja procesów
  • Nadzór nad procesem windykacji
  • Tworzenie raportów
  • Utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi

Zapraszamy do aplikowania osoby posiadające doświadczenie na stanowisku managerskim/leaderskim w pionie handlowym lub obsługi klienta, posługujące się w stopniu swobodnej komunikacji językiem francuskim (min. poziom C1). Atutem będzie udokumentowane doświadczenie na ww. stanowisku w firmie o zbliżonym profilu.

Organizacja gwarantuje stabilne warunki zatrudnienia, możliwość budowania kariery w strukturach firmy oraz pracę w przyjaznej atmosferze.

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry