Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Koordynator ds. wizyt merchandisingowych
Miejsce pracy: Kraków, Tarnów
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- realizacja zamówień na wizyty audytorów/merchandiserów (wykładanie towaru zgodnie z planogramem i raportowanie, weryfikacja) w rynku nowoczesnym i tradycyjnym na podległym terenie (województwo świętokrzyskie, podkarpackie, część województw mazowieckiego i małopolskiego),
- wizyty terenowe: kontrola wykonania zlecenia, weryfikacja jakościowa, doszkalanie w terenie,
- bieżące raportowanie ustalonych zadań,
- prace administracyjne: weryfikacja pracy na aplikacji mobilnej, weryfikacja jakościowa wizyt, kompletność danych,
- bieżące zarządzanie podległym zespołem audytorów/merchandiserów oraz rozwiązywanie pojawiających się problemów personalnych (absencja, rotacja, niska jakość wykonanego zlecenia),
- realizacja wskaźników ilościowych i jakościowych podległego zespołu audytorów/ merchandiserów,
- nadzorowanie dokumentacji pracowniczej,
- organizacja pracy podległego zespołu audytorów/merchandiserów/pracowników terenowych,
- inne prace zlecone przez przełożonego.
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego min. licencjat (mile widziany kierunek humanistyczny: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, inne),
- doświadczenia zawodowego min. 1 rok,
- doświadczenia w koordynacji pracy podległego zespołu (mile widziane),
- osoby otwartej, komunikatywnej, sprawczej, zorientowanej na osiągnięcie wyniku,
- osoby odpornej na stres oraz dynamicznej w działaniu szukającej rozwiązań, odpowiedzialnej za powierzone zdania, obowiązkowej,
- czynnego prawo jazdy kat. B i doświadczenia w prowadzeniu pojazdem.
Mamy do zaoferowania:
- zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną/B2B lub umowę o pracę tymczasową,
- dwuskładnikowe wynagrodzenie uzależnione od osiągniętych wyników,
- niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy,
- dodatkowe benefity: karta multisport, prywatne ubezpieczenie zdrowotne - pracodawca dopłaca do pakietu,
- możliwość pracy zdalnej ,
- przyjazną atmosferę,
- pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- szkolenia wstępne i wsparcie merytoryczne
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.