Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zadania:
- telefoniczna i mailowa obsługa zamówień klientów,
- tworzenie zamówień w systemie na podstawie zamówień klientów,
- wystawianie faktur sprzedaży,
- obsługa wysyłek towaru do klientów,
- aktywna sprzedaż i pozyskiwanie zamówień u określonej grupy klientów,
- utrzymywanie stałego kontaktu oraz prowadzenie bieżącej obsługi grupy przydzielonych klientów,
- współpraca z Przedstawicielami Handlowymi pracującymi w terenie,
- obsługa sekretariatu,
- sporządzanie raportów na potrzeby przełożonych.
Wymagania:
- 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w branży oświetleniowej będzie dodatkowym atutem,
- Język angielski w mowie i piśmie,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- umiejętność obsługi komputera,
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na postawie umowy o pracę w firmie produkcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku,
- praca od pn-pt, w godz. 8-16,
- motywacyjny system wynagradzania,
- przyjazną atmosferę pracy.
- możliwość rozwoju, oraz poznania ciekawej gamy nowych rozwiązań z zakresu oświetlenia.
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: lucja.rzeszutek@hrsigma.pl w tytule wpisując nazwę stanowiska! Zgłoszenia bez załączonego pliku CV nie będą przez nas rozpatrywane.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).