Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2018.

Koordynator ds. Sprzedaży z językiem francuskim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Koordynator ds. Sprzedaży z językiem francuskim
Kraków
NR REF.: 1112710

Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji działającej w branży transportowo-logistycznej, poszukujemy osób na stanowisko Koordynatora ds. Sprzedaży z językiem francuskim.

Praca polega na wspieraniu Działów Sprzedaży zlokalizowanych w Europie oraz przygotowywaniu raportów i prezentacji biznesowych zawierających dane dot. sprzedaży. Koordynator jest również odpowiedzialny za procesowanie dokumentacji według standardów firmy, organizowanie i koordynację eventów i komunikację pomiędzy wewnętrznymi działami.

Obowiązki:

  • Wsparcie zespołów sprzedażowych
    Monitorowanie wyników sprzedaży zgodnie z procedurami, przy pomocy dostępnych narzędzi
    Dotrzymywanie deadlinów
    Tworzenie, dostarczanie i analiza raportów
    Kontakt i wsparcie managerów
    Organizacja eventów sprzedażowych
    Zapewnianie ekspertyzy technicznej
    Wprowadzanie nowych procesów i tworzenie wzorów e-maili
    Obowiązki administracyjne takie jak przyjęcie nowych pracowników
    Udział w cotygodniowych rozmowach z koordynatorami onsite
    W razie potrzeby komunikacja z nowymi i stałymi klientami

  • Wymagania:
  • Znajomość języka francuskiego - min. B2
    Znajomość języka angielskiego – min. B2
    Zdolność pracy pod presją czasu i umiejętność dotrzymywania deadlinów
    Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
    Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Power Point)
    Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
    Wiedza z zakresu sprzedaży będzie dodatkowym atutem

  • Firma oferuje:

  • Pakiet benefitów (prywata opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, voucher obiadowy)
    Karty podarunkowe
    Zniżki
    Pracę w międzynarodowym środowisku
    Możliwość otrzymania dofinansowania na dodatkowe kursy, szkolenia i studia (Tuition Assistance)

  • Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV w j. angielskim.

    Prezentacja firmy

    Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
    W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


    At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
      Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    12/12/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Policealne
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja / Sekretariat
    Zapisz ofertę
    do góry