Koordynator ds. Sprzedaży do Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Warszawa Koordynator ds. Sprzedaży do Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Warszawa
NR REF.: 1097492
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży leasingowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Koordynator ds. Sprzedaży do Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą współpracę z Kierownikiem Zespołu Sprzedaży do Małych i Średnich Przedsiębiorstw w zakresie pozyskiwania klientów SME i sprzedaży produktów, realizację kluczowych wskaźników efektywności określonych w planie indywidualnym, bieżące wsparcie Klienta i udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące realizacji postanowień kontraktowych, przygotowanie aplikacji kredytowych, kontrola i zarządzanie umowami leasingu, koordynacja procesu zamawiania i dostarczania samochodów oraz tworzenie raportów i statystyk.
Poszukujemy osoby z pierwszym doświadczeniem w telefonicznej obsłudze Klienta biznesowego (mile widziane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, finansowej czy motoryzacyjnej), dobrą znajomością pakietu MS Office, która komunikatywnie posługuje się językiem angielskim (min. B1). Zależy nam na pozyskaniu osób samodzielnych o dobrej organizacji pracy własnej i wysoko rozwiniętych kompetencjach komunikacyjnych oraz analitycznych.
Nasz Klient zapewnia stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, doskonałą atmosferę w młodym zespole, opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, program kafeteryjny oraz możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Warszawa
NR REF.: 1097492
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży leasingowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Koordynator ds. Sprzedaży do Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą współpracę z Kierownikiem Zespołu Sprzedaży do Małych i Średnich Przedsiębiorstw w zakresie pozyskiwania klientów SME i sprzedaży produktów, realizację kluczowych wskaźników efektywności określonych w planie indywidualnym, bieżące wsparcie Klienta i udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące realizacji postanowień kontraktowych, przygotowanie aplikacji kredytowych, kontrola i zarządzanie umowami leasingu, koordynacja procesu zamawiania i dostarczania samochodów oraz tworzenie raportów i statystyk.
Poszukujemy osoby z pierwszym doświadczeniem w telefonicznej obsłudze Klienta biznesowego (mile widziane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, finansowej czy motoryzacyjnej), dobrą znajomością pakietu MS Office, która komunikatywnie posługuje się językiem angielskim (min. B1). Zależy nam na pozyskaniu osób samodzielnych o dobrej organizacji pracy własnej i wysoko rozwiniętych kompetencjach komunikacyjnych oraz analitycznych.
Nasz Klient zapewnia stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, doskonałą atmosferę w młodym zespole, opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, program kafeteryjny oraz możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.