Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/07/2019.

Koordynator ds. realizacji zamówień z językiem czeskim

Trzebinia, małopolskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

  • obsługa klientów
  • koordynacja procesów zamówienia - logistyka (transport - dostawa)
  • fakturowanie/ wycena
  • ścisła współpraca pomiędzy Sales Managerem, klientem i działem produkcji

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w dziale obsługi klienta
  • znajomość języka angielskiego i czeskiego na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym nawiązywanie relacji biznesowych
  • znajomość języka rumuńskiego mile widziana
  • umiejętność fakturowania
  • znajomość mechanizmów sprzedaży
  • umiejętności analityczne
  • umiejętność pracy w zespole i koordynowania działań

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie podstawowe + premia
  • niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
  • opieka medyczna
  • karta multisport
  • możliwość długofalowej współpracy
Oferta dotyczy pracy stałej


Numer referencyjny: KRZ/06/2019/KRK

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa
do góry