Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator ds. inwentaryzacji (Gdańsk, Poznań, Szczecin)
Miejsce pracy: Gdańsk, Poznań, SzczecinObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- bezpośredni nadzór inwentaryzacji na podległym regionie obejmującym północną Polskę,
- dbanie o relacje z aktywnymi klientami,
- zarządzanie regionem i kilkuosobowym zespołem o strukturze rozproszonej,
- dbanie o wysoką motywację i zaangażowanie podległych pracowników,
- odpowiedzialność za powierzony sprzęt.
- raportowanie do kadry zarządzającej.
Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- umiejętności koordynacyjne,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- otwartość na częste podróże służbowe.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej organizacji nastawionej na rozwój,
- atrakcyjne wynagrodzenie plus pakiet premiowy uzależniony od realizacji budżetu,
- niezbędne narzędzia pracy,
- szeroki pakiet benefitów pozapłacowych,
- realny wpływ na możliwość rozwoju podległego działu.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.