#

Koordynator ds. Certyfikacji

NEPCon Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

NEPCon Sp. z o.o.

Koordynator ds. Certyfikacji

NEPCon pilnie poszukuje osoby na stanowisko Koordynatora ds. Certyfikacji, odpowiedzialnej za administrację i wsparcie usług certyfikacyjnych, które nasza firma oferuje w Polsce.

Do głównych obowiązków Koordynatora ds. Certyfikacji należeć będzie przede wszystkim bieżący kontakt z klientem, nadzór, koordynacja i administracja. Dodatkowo będzie on zaangażowany we wszystkie administracyjne aspekty związane z certyfikacją i świadczeniem usług dla klientów, w tym obsługa klienta, planowanie i organizacja auditów, przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do auditów.

Ze stanowiskiem tym wiążą się również inne obowiązki:

  • Wsparcie przy koordynacji audytów, w tym tworzenie budżetów, umów certyfikacyjnych oraz ofert, planowanie tras auditorów, wsparcie auditorów i konsultantów.
  • Terminowe planowanie auditów zgodnie z wyznaczonym harmonogramem.
  • Administracja i komunikacja z klientem dotycząca statusu certyfikacji (zawieszenie i unieważnienie).
  • Aktualizacja bazy danych.
  • Wsparcie administracyjne i techniczne w zakresie rozwoju nowych usług certyfikacyjnych NEPCon w Polsce.
  • Bieżące prace biurowe.
  • Pomoc w organizacji szkoleń oraz innych wydarzeń, mających na celu promocję usług certyfikacyjnych NEPCon.
  • Tworzenie raportów okresowych.
  • Inne przydzielone obowiązki.

 

Nasz zespół stanowi 12 osób zaangażowanych w certyfikację w Polsce oraz ponad 100 pracowników NEPCon na całym świecie.

Wymagania

Aby aplikować na to stanowisko, musisz posiadać wykształcenie wyższe. Dodatkowo:

  • Preferujemy osoby z doświadczeniem w pracy biurowej lub projektach, które obsługiwały bazy danych;
  • Język angielski (główny język w naszej organizacji) na poziomie zaawansowanym zarówno w mowie jak i w piśmie;
  • Biegła znajomość programów MS Office (Word, Excel i PowerPoint);
  • Zdolność do szybkiego uczenia się;
  • Wiedza w zakresie księgowości nie jest wymagana, ale będzie dodatkowym atutem.

 

Cechy osobowe

Osoba na tym stanowisku powinna być zorientowana na obsługę klienta, usystematyzowana, lubić pomagać i być dobra w organizacji pracy własnej oraz innych. Jednocześnie osoba powinna być dobrze zorganizowana, umieć przejąć inicjatywę, gdy jest to koniecznie, oraz brać odpowiedzialność za powierzone zadania, aby zapewnić ich terminowe wykonanie oraz najwyższą jakość. Ponadto oczekujemy, że kandydat będzie:

  • Osobą przyjazną i otwartą, lubiącą komunikować się z ludźmi;
  • Osobą zorganizowaną i potrafiącą zachować dyscyplinę w pracy;
  • Miał zdolności planowania i efektywnego zarządzania czasem oraz analityczne podejście;
  • Osobą aktywną i kreatywną;
  • Potrafił dbać o szczegóły, cechować się wielozadaniowością;
  • Otwarty na międzynarodowe środowisko pracy i potrafił pracować w zespole;
  • Wierzył w wizję i misję NEPCon i chciał przyczynić się do jej realizacji.

 

Oferujemy

  • Pracę na zastępstwo z możliwością zatrudnienia na stałe;
  • Współpracę z niewielkim i przyjaznym zespołem, będącym częścią międzynarodowej organizacji;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego oraz wyjazdów zagranicznych. Zapewniamy wszystkie niezbędne szkolenia.

 

Jak aplikować?

Prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego wraz z oczekiwanym wynagrodzeniem
do 25 lutego 2018 r.



Only applicants legally eligible to work in Poland will be considered.

Preferred by Nature wishes our staff to reflect the diversity of society and thus welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background.

If you have questions about the position, please contact:
Kinga Sułkowska, Director of Certification Support Department
Email: ks@nepcon.org
Phone: +48 697 997 937

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi