W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Koordynator w dziale Sales&Marketing
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego klienta - międzynarodowej firmy farmaceutycznej - poszukujemy osoby na zastępstwo na stanowisko: Koordynator w dziale Sales&Marketing – dział Onkologii.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie administracyjne działu;
- Przygotowywanie, procesowanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z procedurami;
- Współpraca z innymi działami i placówkami firmy za granicą;
- Zarządzanie płatnościami działu;
- Sporządzanie raportów i analiz;
- Przygotowywanie prezentacji;
- Udział w spotkaniach wewnątrzdziałowych;
- Organizacja i rozliczanie podróży służbowych i spotkań działowych.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra znajomość MS Office;
- Biegła znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność, dbałość o szczegóły, proaktywność;
- Umiejętność pracy nad wieloma zadaniami jednocześnie, odporność na stres;
- Umiejętność szybkiej adaptacji i reagowania na zmiany;
- Łatwość nawiązywania kontaktów i podtrzymywania relacji biznesowych, wysoka kultura osobista.
Korzyści:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (zastępstwo);
- Bardzo dogodna lokalizacja biura: Warszawa Mokotów;
- Możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym;
- Atrakcyjne wynagrodzenie - zależne od poziomu doświadczenia;
- Szeroki zakres benefitów: karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do posiłków (karta lunchowa), multikafeteria;
- Pracę w międzynarodowym środowisku.