IDES od 22 lat lider na rynku usług rekrutacyjnych, doradczych i szkoleniowych w Polsce, dla swojego klienta z branży BPO / Call Center poszukuje kandydatów na stanowisko
Zadania:
• Koordynowanie zespołu Call Center: zewnętrznego i wewnętrznego, w celu realizacja zadań - ilościowych i jakościowych
• Projektowanie, definiowanie celów i przygotowywanie kampanii marketingowych.
• Administrowanie harmonogramem akcji marketingowych wykonywanych przez zewnętrzne Call Center. Monitorowanie i egzekwowanie realizacji wskaźników KPI.
• Przygotowywanie skryptów oraz innych materiałów szkoleniowych dla zewnętrznego Call Center.
• Analiza sytuacji bieżącej i wyników poszczególnych akcji marketingowych, identyfikacja i rekomendowanie obszarów do poprawy / optymalizacji.
• Udoskonalanie obowiązujących procesów w celu ciągłego podnoszenia standardów jakości obsługi klienta, analiza pracy konsultantów, propozycje zmian i usprawnień.
Wymagania:
• Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center.
• Doświadczenie w pracy z bazami danych, projektowanie i administrowanie danych klientów.
• Orientacja na zapewnienie wysokiej jakości standardów obsługi klienta
• Doskonałe umiejętności komunikacji oraz pracy w zespole.
• Doświadczenie w monitorowaniu baz danych osobowych.
• Znajomość aspektów prawnych z zakresu ochrony danych osobowych.
• Zdolności analityczne oraz tworzenia raportów i analiz.
Firma oferuje:
• Przyjazną atmosferę.
• Zajęcia sportowe.
• Prywatną opiekę medyczną.
• Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia.
• Premie od wyników.
• Kursy języków obcych.
• Telefon i laptop służbowy.