Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Koordynator Biura

Miejsce pracy: Wrocław

OBOWIĄZKI:

  • Wspieranie dyrektora działu w jego obowiązkach
  • Sprawne koordynowanie działań
  • Efektywne zarządzanie pracą biura
  • Nadzór nad pozostałymi pracownikami

KWALIFIKACJE:

  • Doświadczenie asystenckie lub w zarządzaniu pracą biura
  • Doświadczenie w nadzorowaniu zespołem
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • Wykształcenie wyższe preferowane
  • Umiejętność zdobywania oraz redagowania informacji i krótkich tekstów
  • Wysoka dbałość o szczegóły, zdolności organizacyjne i umiejętność planowania
  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
  • Doświadczenie w międzynarodowej organizacji będzie atutem

OFERUJEMY:

  • Współpracę z renomowaną, międzynarodową firmą
  • Wysokie standardy pracy i przyjazną atmosferę
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe benefity
  • Rozwój zawodowy oraz osobisty
  • Nowoczesny kampus z wieloma obiektami, m. in sportowe, rekreacyjne, placówka medyczna


Ta oferta dotyczy pracy stałej.



Numer referencyjny: OS/05/2017/WRC/KG
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi