Opis stanowiska pracy
PROJEKTY INWESTYCYJNE W GÓRACH I NAD MORZEM
600 DZIAŁEK W OFERCIE, WYSOKA KULTURA ORGANIZACYJNA
KOORDYNATOR BIURA / OBSŁUGA SEKRETARIATU, Kraków (ścisłe centrum)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za załatwianie różnorodnych spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem firmy i biura, w tym w szczególności utrzymanie prawidłowego przepływu dokumentów, kontakty z wykonawcami i klientami oraz wsparcie księgowości i działu prawnego podmiotów wchodzących w skład Grupy Saveinvest.
SAVEINVEST - Jesteśmy z gruntu dobrzy
Firma działa na rynku nieruchomości gruntowych i mieszkalnych. Jest właścicielem kilkuset działek na sprzedaż oraz inwestycji deweloperskich w trakcie przygotowania. Specjaliści firmy posiadają doświadczenie w prowadzeniu projektów gruntowych i są autorami ponad 1 500 różnorodnych publikacji w serwisach branżowych takich jak Forbes, Interia, Bankier. Firma dba o ciągły rozwój pracowników, koleżeńskie wsparcie i różnorodne, pełne wyzwań zadania, dające satysfakcję z pracy. Dowiedz się więcej o firmie na stronach.
OPIS STANOWISKA:
- Załatwianie różnorodnych spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem firmy i biura.
- Kontakt z klientami i wykonawcami oraz negocjowanie umów
- Przygotowanie płatności i kontrola należności
- Przygotowanie zestawień wydatków i archiwizowanie faktur dla księgowości
- Przygotowywanie i archiwizowanie umów sprzedaży nieruchomości i aktów notarialnych
- Redagowanie umów z partnerami i pism urzędowych (wniosków, odwołań, etc.)
- Podstawowa obsługa serwisowa komputerów (instalacja oprogramowania, etc.)
- Sporządzanie dokumentacji firmowej np. uchwał, zgromadzeń, wniosków do krs, sprawozdań, umów o pracę, etc
- Przygotowanie i uaktualnianie procedur firmowych
- Prowadzenie bieżącej ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących
- Zamawianie materiałów i artykułów biurowych
- Przyjmowanie gości i klientów w firmie
WYMAGANIA:
- Podstawowa znajomość zasad prowadzenia Ksiąg Handlowych i KPiR
- Podstawowa znajomość redagowania umów cywilno-prawnych
- Bardzo dobra znajomość Excela i Worda
- Bardzo dobra organizacja dokumentów i zarządzanie czasem pracy
- Minimum roczne doświadczenie na stanowisku wspierającym dział prawny, pracę księgową lub ew. biurową.
- Samodzielność, poczucie odpowiedzialności i chęć rozwoju
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
SAVEINVEST - OFERUJEMY:
- Umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Pracę w dobrze wyposażonym biurze w centrum Krakowa (k. Kina Kijów)
- Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę w młodym zespole specjalistów
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
- Ciekawe wyzwania w jednej z najbardziej dochodowych branż (nieruchomości)
- Pełne wsparcie przy realizacji swoich pomysłów
- Telefon i iPad do własnej dyspozycji
SAVEINVEST - co zyskujesz pracując z nami:
- Stabilne zatrudnienie
- Program mający na celu zabezpieczenie emerytalne w postaci nieruchomości gruntowych (min. 2 lata pracy)
- Szkolenia wewnętrzne oraz budżet na szkolenia zewnętrzne
- Wysokiej jakości narzędzia pracy
- Kawę w nieograniczonych ilościach... ;)
WYŚLIJ nam swoje CV wraz z listem motywacyjnym klikając w przycisk "Aplikuj".
Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
UWAGA!
Będziemy kontaktować się TYLKO z wybranymi osobami.
Prezentacja firmy
Saveinvest Sp. z o.o. jest polską firmą, działającą na rynku nieruchomoś...
Saveinvest Sp. z o.o. jest polską firmą, działającą na rynku nieruchomości gruntowych. Grupa Saveinvest jest właścicielem wszystkich oferowanych nieruchomości, które kupuje za własny kapitał. Nabywając grunty nie posiłkuje się kredytami lub pożyczkami bankowymi. Główną ofertą firmy dla klientów indywidualnych stanowią atrakcyjne działki rolne, rekreacyjne i budowlane, a dla inwestorów rozwiązanie inwestycyjne „Grunt To Zysk“.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/07/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Praca dla studenta, Praca Inne