#

koordynator biura, język angielski, k/m

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

koordynator biura, język angielski, k/m

Miejsce pracy: Warszawa

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), pół roku doświadczenia zawodowego, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, obowiązki: codzienna organizacja pracy biura (przygotowywanie zapasów kawy, herbaty), zamawianie kurierów, odbieranie paczek, otwieranie drzwi oraz organizowanie taksówek, lunchów i kolacji dla osób z zarządu, dodatkowo współpraca z Managerem ds. Administracji przy przygotowaniu eventów oraz wsparcie dla 3 osób anglojęzycznych z Zarządu biura, praca w Excelu, Power Poincie, przy obsłudze drukarki i skanera, praca jednozmianowa, w godzinach 8:30-17. Zgłoszenie: e-mail.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi