Numer oferty: StPr/20/0436
-weryfikowanie i opiniowanie umów podwykonawczych
-prowadzenie spraw w elektronicznym systemie zarządzania korespondencją
-wykonywanie praw i obowiązków zamawiającego zgodnie z warunkami kontraktów i prawem budowlanym oraz egzekwowanie realizowania zobowiązań wynikających z zawartych umów
-prowadzenie monitoringu terminów obowiązywania uzgodnień, porozumień, decyzji i umów na zadaniach inwestycyjnych, przygotowywanie rekomendacji działań w przypadku przedwczesnych terminów ich wygaśnięcia
-merytoryczne ocenianie wnioskowanych zmian do umów (np. poleceń zmian, umów dodatkowych, uzupełniających, roszczeń)
-realizacja obowiązków wynikających z procedur warunkujących uzyskanie dofinansowania ze źródeł zewnętrznych
-kontrola nadzoru inwestorskiego
-przygotowanie wniosków o zamówienia dodatklowe lub uzupełniające
-organizacja i uczestnictwo w odbiorach robót
-sprawozdawczość postępu rzeczowego i finansowego zadania
-kontrola nad usuwaniem wad i usterek
-załatwianie skarg i wniosków zgodnie z kompetencjami
-współpraca z podmiotami zewnętrznymi (np. urzędy, gestorzy sieci itp.) w zakresie realizacji zadań Zespołu KP-10
-analiza roszczeń
-weryfikacja wniosków o płatność wykonawcy i nadzoru oraz podwykonawców
-wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego i pośredniego przełożonego
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Kościelna 1, 16-420 Raczki, powiat: suwalski, woj: podlaskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.