Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0436


Obowiązki:

-weryfikowanie i opiniowanie umów podwykonawczych
-prowadzenie spraw w elektronicznym systemie zarządzania korespondencją
-wykonywanie praw i obowiązków zamawiającego zgodnie z warunkami kontraktów i prawem budowlanym oraz egzekwowanie realizowania zobowiązań wynikających z zawartych umów
-prowadzenie monitoringu terminów obowiązywania uzgodnień, porozumień, decyzji i umów na zadaniach inwestycyjnych, przygotowywanie rekomendacji działań w przypadku przedwczesnych terminów ich wygaśnięcia
-merytoryczne ocenianie wnioskowanych zmian do umów (np. poleceń zmian, umów dodatkowych, uzupełniających, roszczeń)
-realizacja obowiązków wynikających z procedur warunkujących uzyskanie dofinansowania ze źródeł zewnętrznych
-kontrola nadzoru inwestorskiego
-przygotowanie wniosków o zamówienia dodatklowe lub uzupełniające
-organizacja i uczestnictwo w odbiorach robót
-sprawozdawczość postępu rzeczowego i finansowego zadania
-kontrola nad usuwaniem wad i usterek
-załatwianie skarg i wniosków zgodnie z kompetencjami
-współpraca z podmiotami zewnętrznymi (np. urzędy, gestorzy sieci itp.) w zakresie realizacji zadań Zespołu KP-10
-analiza roszczeń
-weryfikacja wniosków o płatność wykonawcy i nadzoru oraz podwykonawców
-wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego i pośredniego przełożonego



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy kat.B
  • Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, techniczne

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: budownictwo ogólne, drogowe, mostowe/geologia/prawo/administracja

Pozostałe wymagania:

  • Znajomość prawa budowlanego. Min. 3 lata doświadczenia w pracy na kontraktach budowy dróg i mostów zarówno u wykonawcy robót, inwestora czy firmy nadzorującej roboty; mogą być też osoby z doświadczeniem w obszarze budownictwa, rozliczeń, sporządzania/weryfikacji umów. Mile widziana znajomość procedur FIDIC, prawa zamówień publicznych, ustawy o drogach pubilcznych, specustawy drogowej.


Miejsce pracy: Kościelna 1, 16-420 Raczki, powiat: suwalski, woj: podlaskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/10/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi