Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w PoznaniuDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
kontroler rozliczeńIzba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Plac Cyryla Ratajskiego 5
61 - 726 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- naliczanie wynagrodzeń i innych należności pracowniczych,
- obliczanie wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych (umów zleceń, umów o dzieło),
- sporządzanie list płac,
- sporządzanie przelewów dotyczących wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych pracowników w systemie płacowym,
- prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart zasiłkowych, ustalanie uprawnień pracowników do zasiłków oraz ich naliczanie,
- wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia,
- sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych dla pracowników (PIT-11, PIT-40, PIT-8B),
- przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu wynagrodzeń.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa wykonywana w siedzibie IAS z przewagą wysiłku umysłowego pod presja czasu,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy :
- budynek pięciopiętrowy,
- winda.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Umowa o pracę w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego, lub data wynikająca z datownika urzędu.
Oferty nadsyłane po terminie nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 85 86 142
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
pracy
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
- zdolność analitycznego myślenia,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- doświadczenie w pracy w komórkach płacowych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniakopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata, Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-25
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu