Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Kontroler kosztów

Miejsce pracy: cały region
7-7-59988

Dla naszego Klienta, lidera wśród producentów stolarki okienno-drzwiowej w Europie, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Kontrolera Kosztów:

Miejsce pracy: okolice Raciborza

Zakres obowiązków:
- bieżąca kontrola sprzedaży i kosztów (kontroling produkcyjny oraz sprzedażowy),
- cykliczne przygotowywanie raportów kontrolingowych,
- weryfikacja danych rzeczywistych i kontrola wykonania budżetu,
- udział w sporządzaniu, opracowaniu oraz analizie sprawozdań finansowych, przygotowanie półrocznego i rocznego pakietu grupowego,
- wykonywanie raportów i analiz finansowych służących wyjaśnianiu wyników finansowych i odchyleń od planów,
- opracowywanie, realizacja i koordynacja planów w przedsiębiorstwie,
- ocena i doradztwo, pomoc w realizacji funkcji kierowniczych,
- sprawozdawczość na zewnątrz organizacji, przygotowywanie informacji dla Zarządu.

Wymagania:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, rachunkowość, kontroling)
- 2 letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale księgowym i/lub kontrolingu (najlepiej w firmie produkcyjno - handlowej),
- znajomość obszaru kontrolingowego,
- biegła znajomości excela,
- umiejętność sporządzania kalkulacji i analiz finansowych.

Korzyści:
- praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość uzyskania premii,
- jasna ścieżka rozwoju wewnątrz organizacji,
- atrakcyjny pakiet benefitów w tym prywatna opieka medyczna, karta Multisport,
- możliwość częściowej pracy zdalnej.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi