Kontroler Finansowy
Kraków Kontroler Finansowy
Kraków
NR REF.: 1137963
Obecnie dla naszego klienta szukamy kandydata na stanowisko Kontrolera Finansowego do zarządzania wynikami finansowymi organizacji. Nasz klient ma siedzibę, zlokalizowaną, w bliskich okolicach Krakowa.
Do Twoich codziennych obowiązków będzie należeć:
Czego potrzebujesz, aby odnieść sukces?
Nasz klient zapewni Ci:
Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, prześlij swoją aplikację, a my skontaktujemy się z Tobą.
Kraków
NR REF.: 1137963
Obecnie dla naszego klienta szukamy kandydata na stanowisko Kontrolera Finansowego do zarządzania wynikami finansowymi organizacji. Nasz klient ma siedzibę, zlokalizowaną, w bliskich okolicach Krakowa.
Do Twoich codziennych obowiązków będzie należeć:
- Analiza wyników miesięcznych i wyników finansowych dla zakładów Flow Control
- Przegląd faktycznych kosztów w porównaniu z budżetem i ostatnim okresem, zrozumienie i przekazywanie odchyleń liderom biznesu (kontrola kosztów)
- Przegląd marż sprzedażowych i ustalanie wniosków
- Analiza i rekomendacje kapitału obrotowego,
- Przygotowanie rocznego budżetu dla przydzielonych zakładów i OPEX
- Przygotowanie prezentacji na temat wyników finansowych spółki i jednostek biznesowych
- Obsługa procesu zamykania na koniec miesiąca i na koniec roku, współpraca z Centrum Usług Wspólnych, w zakresie przygotowywania i terminowego publikowania miesięcznych sprawozdań finansowych
- Zaangażowanie w przygotowanie cen transferowych, raportowanie i zgodność
- Zapewnienie kontroli jakości transakcji finansowych i sprawozdawczości finansowej
- Aktywnie współpracuj z zarządem jednostek biznesowych i kierownikami zakładów przy ustalaniu celów finansowych, uczestnicząc w przeglądach biznesowych
- Wdrożenie strategii finansowej
- Różne analizy finansowe ad hoc
Czego potrzebujesz, aby odnieść sukces?
- Wykształcenie wyższe lub podyplomowe z rachunkowości / ekonomii
- Minimum 7 lat doświadczenia w rachunkowości i kontroli finansowej w zakładzie produkcyjnym międzynarodowej firmy
- Doświadczenie w zamykaniu i raportowaniu na koniec miesiąca
- Doświadczenie w analizie zysków i strat
- Biegłość w posługiwaniu się językiem angielskim i polskim w mowie i piśmie
- Zaawansowane umiejętności informatyczne: zaawansowany Excel, biegła analiza danych, znajomość SAP
- Umiejętność zastosowania dynamizmu i logicznego osądu w różnych trudnych sytuacjach
- Umiejętność znalezienia rozwiązania skomplikowanych problemów
Nasz klient zapewni Ci:
- Szeroki pakiet socjalny (bezpłatne obiady, współfinansowanie wakacji i karty Multisport itp.);
- Możliwość indywidualnego rozwoju zawodowego w międzynarodowym zespole;
- Atrakcyjny program szkoleń i kursów
Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, prześlij swoją aplikację, a my skontaktujemy się z Tobą.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.