Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/1144


Obowiązki:

Telefoniczna obsługa klienta
Praca na dwie zmiany od 07:00 do 15:00 i od 13:00; do 21:00.
Wymiar czasu pracy: pełen etat, jest równiez możliwość podjęcia zatrunienia w wymiarze 3/4 lub 3/7 etatu
Wynagrodzenie zasadnicze: 2500 zł brutto+system premii w zależności od osiągniętych wyników



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, inne

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie (może być bez matury), komunikatywność, dobra znajomość obsługi komputera, istnieje możliwość przyuczenia, w ramach umowy pracodawca przeprowadza szkolenie przygotowujące do obowiązków.


Miejsce pracy: Stoczniowa 2, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: kontakt telefonicznie: 587699299 wew. 3441 CV - Aplikację trzeba wysłać elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej www.best.com.pl zakładka Oferty pracy - aplikacja na stanowisko Konsultant Call Center w Elblągu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Aplikację trzeba wysłać elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej www.best.com.pl zakładka Oferty pracy - aplikacja na stanowisko Konsultant Call Center w Elblągu

Osoba do kontaktu: Katarzyna Górska

Telefon: 587699299 w 3441


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
10
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi