Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 24/06/2018.

KONSULTANT WSPARCIA TECHNICZNEGO W CENTRUM MONITORINGU ATM

Warszawa, mazowieckie

Diebold Nixdorf Sp. z.o.o.

Opis stanowiska pracy

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:

  • monitorowanie poprawności pracy bankowych urządzeń samoobsługowych (bankomatów, wpłatomatów, itp.) oraz zdalna diagnostyka ich niesprawności,
  • współpraca z obsługującymi te urządzenia pracownikami banków oraz pracownikami innych działów serwisu Diebold Nixdorf.

Wymagania:

  • zaświadczenie o niekaralności,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • znajomość użytkowej obsługi komputerów PC w stopniu dobrym,
  • poprawna dykcja i umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych,
  • umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane:

  • umiejętność bezproblemowego posługiwania się programami pakietu MS Office,
  • wiedza dotycząca zagadnień informatycznych lub technicznych,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.

Zasady zatrudnienia:

  • praca zmianowa, 8 godzin dziennie (zmiany 6-14, 8-16, 13-21, 15-23),
  • forma zatrudnienia: 3-miesięczny okres próbny, następnie Umowa o Pracę na czas nieokreślony.

Zapewniamy:

  • ciekawą pracę w dużej, międzynarodowej firmie,
  • szkolenia specjalistyczne,
  • elastyczny grafik godzin pracy,
  • laptop służbowy,
  • kartę multisport oraz prywatny pakiet medyczny,
  • stabilne warunki zatrudnienia.

Wymagania

Aktualnie do zespołu serwisowego poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Prezentacja firmy

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w... Europie i na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Naszymi klientami są banki i instytucje finansowe, duże sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Poza działającym na rynku od 1990 roku przedstawicielstwem handlowym i działem serwisu firma zlokalizowała w naszym kraju aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

Global Customer Care Center – ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Warszawskie Centrum jest jednym z czterech w światowych strukturach Diebold Nixdorf. Pracujemy w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi. Oprócz biura w Warszawie, posiadamy również Centrum Obsługi Klienta w Szczecinie, dedykowane do usług serwisowych dla klientów niemieckojęzycznych oraz Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu.

EMEA Business Service – ponad 170 osób wspierających oddziały firmy w 21 krajach. Jesteśmy jednym z 4 regionalnych Centrów Administracyjnych firmy.

Global Delivery Center – ponad 100 osób obsługujących klientów na całym świecie - od Chin i Indii po Kanadę i USA. Nasze systemy działają we wszystkich krajach Europy.

Research and Development Center – ponad 70 osób w najmłodszej jednostce Diebold Nixdorf w Polsce. Naszym zadaniem jest rozwój nowych technologii informatycznych służących do obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa systemów płatności.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems
Zapisz ofertę
do góry