Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/08/2019.

Konsultant telefonicznej obsługi Klienta

Warszawa, mazowieckie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • obsługa telefonów przychodzących
  • udzielanie informacji Klientom
  • przyjmowanie i odpowiadanie na listy
  • rejestrowanie listów w systemie

 

Wymagania:

  • doświadczenie w telefonicznej Obsłudze Klienta
  • komunikatywność i podejście pro klienckie
  • mile widziani studenci finansów i bankowości lub kierunków pokrewnych
  • znajomość obsługi komputera
  • dokładność i skrupulatność
  • dostępność 40 h w tygodniu

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia
  • stawkę 15,00 zł. brutto/h
  • pracę w nowoczesnym biurowcu na Mokotowie (Służew)
  • miłą atmosferę, szkolenie wdrażające do pracy i wsparcie zespołu

 

 

Prezentacja firmy

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Bankowość , Praca Obsługa klienta
do góry