Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- realizację procesów obsługi klienta przy wykorzystaniu, niebezpośrednich kanałów
- komunikacji na infolinii przychodzącej (telefon, e-mail, fax, formularz web itp.),
- udzielanie klientom istotnych informacji,
- obsługa reklamacji oraz wniosków,
- podejmowanie decyzji odnośnie problemów klienta zgodnie z procedurami.
Wymagania:
- wykształcenie co najmniej średnie,
- sumienność,
- doświadczenie w obsłudze klienta oraz systemach bilingowych (np. CRM),
- komunikatywność,
- obsługa MS Office Word,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- poprawność wymowy,
- umiejętność bezwzrokowego pisania (mile widziana).
Jesteśmy Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 8102, świadczącą usługi w... Rozwiń
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.