Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
realizację procesów obsługi klienta przy wykorzystaniu niebezpośrednich kanałów komunikacji na infolinii przychodzącej
udzielanie klientom istotnych informacji dotyczących działalności firmy
obsługa reklamacji oraz wniosków
odpowiadanie na elektroniczne pytania klientów
wprowadzanie danych do systemu elektronicznego
podejmowanie decyzji odnośnie problemów klienta zgodnie z procedurami
Zatrudnienie w oparciu na umowy o pracę. Możliwość pracy na 1/2 bądź pół etatu.
-sumienność
-asertywność
-doświadczenie w obsłudze klienta
-komunikatywność
-obsługa MS Office WORD
-mile widziane doświadczenie w pracy z systemami CRM
-umiejętność bezwzrokowego pisania (mile widziana)
Jesteśmy Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 8102, świadczącą usługi w... Rozwiń
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.