Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Konsultant/ Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Home Assistance
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Udzielanie pomocy Klientom z zakresu Home Assistance
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych
Kontakt z usługodawcami
Rejestracja szkód z zakresu Przedłużonych Gwarancji i NW dla sprzętów AGD/RTV/IT
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Znajomość branży Assistance mile widziana
Obsługa MS Office
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom min. B1)
Dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków obcych (niemiecki, włoski, francuski, hiszpański)
Dobra dykcja i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Nastawienie na klienta
Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
Rzetelność, asertywność oraz odporność na stres
Oferujemy:
Praca w równoważnym systemie czasu pracy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o prace
Elastyczny grafik - praca zmianowa 24/7
Benefity: opieka medyczna, karta sportowa, dodatek językowy
Praca wśród doświadczonych konsultantów
Numer referencyjny: MS/KS/OK/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?