#

Konsultant Service Desk

EUVIC Sp. z o.o

Bogatynia, małopolskie

Konsultant Service Desk

Dlaczego Euvic?

Już od kilkunastu lat działamy w obszarze usług informatycznych.

Nasz zespół to dziś ponad 700 specjalistów, a w całej grupie technologicznej Euvic, która skupia firmy informatyczne z całej Polski - ponad 2000. Pracujemy w 15 siedzibach w Polsce i w 3 poza granicami kraju. Euvic to ponad 150 różnorodnych projektów realizowanych w teamach od kilku do kilkudziesięciu osób.
Podstawowe informacje:

Wymagamy od ciebie:

  • Znajomości budowy i funkcjonowania sprzętu komputerowego
  • Dobrej znajomości systemów operacyjnych rodziny Windows z zakresu instalacji, konfiguracji i obsługi środowiska
  • Umiejętności obsługi instalacji i konfiguracji pakietów biurowych Microsoft Office
  • Wiedzy z zakresu usług sieciowych systemu Windows ( udostępnianie zasobów, konfiguracja sieci)
  • Znajomości podstawowych aplikacji sieciowych (klient pocztowy telnet, ftp)
  • Umiejętności instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery)
  • Umiejętności budowania pozytywnych relacji z użytkownikiem
  • Skutecznej komunikacji zewnętrznej w relacjach z klientami oraz wewnętrznej wewnątrz zespołu

Mile widziane:

  • Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych (urządzenia sieciowe, protokoły TCPIP, model OSI, firewall)
  • Doświadczenie w świadczeniu usług wsparcia dla użytkownika

Oferujemy:

  • Pracę w ciekawych, międzynarodowych projektach, w najnowszych technologiach i metodologiach
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Profesjonalny system szkoleń wewnętrznych (językowe i techniczne)

Do twoich obowiązków należeć będzie:

  • Zdalne instalowanie aplikacji i ich konfigurowanie na stanowisku użytkownika
  • Monitorowanie i dotrzymywanie terminowości w realizacji zgłoszeń
  • Udzielanie porad informatycznych
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi zamawiającego
  • Pełnienie czynności administracyjnych systemów w ramach odpowiedzialności wyspecjalizowanych Grupa Wsparcia
  • Efektywne budowanie profesjonalnego wizerunku Service Desk
  • Opieka nad nowymi członkami zespołu

Będziesz też wykonywał:

  • Realizacje zgłoszeń w ramach wyspecjalizowanych grup wsparcia
  • Współpraca z Zespołami Projektowymi
  • Aktualizacja bazy wiedzy, tworzenie i aktualizowanie dokumentacji oraz procedur
  • Umiejętność zapanowania nad tzw. „trudnym użytkownikiem”
  • Przestrzeganie „skryptu”
  • Wdrażanie nowych pracowników
  • Lokalizacja
    Bogatynia
  • Liczba wakatów
    1
  • Minimalne doświadczenie
    Bez doświadczenia
  • Rodzaj umowy
    Na czas nieokreślony
  • Wymiar etatu
    Pełny etat
  • Wynagrodzenie
    Do uzgodnienia
  • Benefity
    Bogaty system benefitów
  • Work life balance
    Praca & chill
  • Szkolenia
    Dopasowane do twoich potrzeb

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi