Konsultant Service Desk
Dlaczego Euvic?
Już od kilkunastu lat działamy w obszarze usług informatycznych.
Nasz zespół to dziś ponad 700 specjalistów, a w całej grupie technologicznej Euvic, która skupia firmy informatyczne z całej Polski - ponad 2000. Pracujemy w 15 siedzibach w Polsce i w 3 poza granicami kraju. Euvic to ponad 150 różnorodnych projektów realizowanych w teamach od kilku do kilkudziesięciu osób.
Już od kilkunastu lat działamy w obszarze usług informatycznych.
Nasz zespół to dziś ponad 700 specjalistów, a w całej grupie technologicznej Euvic, która skupia firmy informatyczne z całej Polski - ponad 2000. Pracujemy w 15 siedzibach w Polsce i w 3 poza granicami kraju. Euvic to ponad 150 różnorodnych projektów realizowanych w teamach od kilku do kilkudziesięciu osób.
Podstawowe informacje:
Wymagamy od ciebie:
- Znajomości budowy i funkcjonowania sprzętu komputerowego
- Dobrej znajomości systemów operacyjnych rodziny Windows z zakresu instalacji, konfiguracji i obsługi środowiska
- Umiejętności obsługi instalacji i konfiguracji pakietów biurowych Microsoft Office
- Wiedzy z zakresu usług sieciowych systemu Windows ( udostępnianie zasobów, konfiguracja sieci)
- Znajomości podstawowych aplikacji sieciowych (klient pocztowy telnet, ftp)
- Umiejętności instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery)
- Umiejętności budowania pozytywnych relacji z użytkownikiem
- Skutecznej komunikacji zewnętrznej w relacjach z klientami oraz wewnętrznej wewnątrz zespołu
Mile widziane:
- Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych (urządzenia sieciowe, protokoły TCPIP, model OSI, firewall)
- Doświadczenie w świadczeniu usług wsparcia dla użytkownika
Oferujemy:
- Pracę w ciekawych, międzynarodowych projektach, w najnowszych technologiach i metodologiach
- Możliwość częściowej pracy zdalnej
- Profesjonalny system szkoleń wewnętrznych (językowe i techniczne)
Do twoich obowiązków należeć będzie:
- Zdalne instalowanie aplikacji i ich konfigurowanie na stanowisku użytkownika
- Monitorowanie i dotrzymywanie terminowości w realizacji zgłoszeń
- Udzielanie porad informatycznych
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi zamawiającego
- Pełnienie czynności administracyjnych systemów w ramach odpowiedzialności wyspecjalizowanych Grupa Wsparcia
- Efektywne budowanie profesjonalnego wizerunku Service Desk
- Opieka nad nowymi członkami zespołu
Będziesz też wykonywał:
- Realizacje zgłoszeń w ramach wyspecjalizowanych grup wsparcia
- Współpraca z Zespołami Projektowymi
- Aktualizacja bazy wiedzy, tworzenie i aktualizowanie dokumentacji oraz procedur
- Umiejętność zapanowania nad tzw. „trudnym użytkownikiem”
- Przestrzeganie „skryptu”
- Wdrażanie nowych pracowników
-
Lokalizacja
Bogatynia -
Liczba wakatów
1 -
Minimalne doświadczenie
Bez doświadczenia -
Rodzaj umowy
Na czas nieokreślony -
Wymiar etatu
Pełny etat -
Wynagrodzenie
Do uzgodnienia -
Benefity
Bogaty system benefitów -
Work life balance
Praca & chill -
Szkolenia
Dopasowane do twoich potrzeb