Konsultant Sekcji Korespondencji i Reklamacji
Miejsce pracy: GDYNIA
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje uczestniczenia w realizacji ciekawych projektów, zgłoś swoją kandydaturę.
DO NASZYCH ZADAŃ NALEŻY:
- obsługa korespondencji za pomocą pisemnej lub telefonicznej formy kontaktu,
- obsługa korespondencji mailowej
- weryfikowanie i analizowanie zgłoszeń Klientów
- czytelne i zrozumiałe przedstawienie stanowiska firmy w oparciu o obowiązujące procedury i dokumenty
- współpraca z innymi działami oraz lokalnymi oddziałami
- aktywny udział w zadaniach/projektach realizowanych przez dział
CZEGO OCZEKUJEMY:
- umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office, korzystanie z Internetu)
- swobodnego wypowiadania się w języku polskim
- otwartości i swobody komunikacji w nawiązywaniu kontaktów
- zaangażowania w pracę i samodyscypliny
- sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań
- umiejętności pracy pod presją czasu
- umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy
CO OFERUJEMY:
- pracę w ciekawym i młodym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług telekomunikacyjnych
- możliwość awansu, w związku z ciągłym, dynamicznym rozwojem firmy
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- szkolenia wdrażające, zdobywanie doświadczenia i podnoszenie Twoich kwalifikacji
Prześlij CV za pomocą przycisku APLIKUJ.
W tytule wpisz odpowiednią nazwę stanowiska.
W tytule wpisz odpowiednią nazwę stanowiska.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.