Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/12/2017.

Konsultant/-ka Infolinii

Warszawa, mazowieckie

LUX MED Sp. z.o.o

Opis stanowiska pracy

Rekrutacja do wewnętrznego Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o.

 

Główne zadania:

  • Telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED;
  • Umawianie Pacjentów na konsultacje i badania;
  • Informowanie o usługach i cenniku.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie min. średnie;
  • Biegłość w obsłudze komputera;
  • Zdolność szybkiego uczenia się;
  • Dobra dykcja i miły ton głosu;
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres;
  • Dyspozycyjność do pracy min. 120 godzin w miesiącu;
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (8, 12 lub inne uzgodnione zmiany godzinowe, pracujemy od pn do pt w godz. 6-22 oraz w weekendy w godz. 7-21);
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta oraz znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w Polsce;
  • Atrakcyjny i motywacyjny system wynagrodzenia;
  • Pakiet socjalny: m. in. opieka medyczna, karta MultiSport, nauka języka angielskiego;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, z możliwością przejścia na umowę o pracę po okresie próbnym;
  • Profesjonalne szkolenia, możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego w Grupie LUX MED;
  • Udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia.

Wymagania

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z dołączoną klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Jesteśmy liderem rynku pod względem liczby klientów. Obecnie LUX MED Sp. z o.o. obejmująca... marki: CM LIM, LUX MED, Medycyna Rodzinna i PROMEDIS, świadczy usługi dla ponad 960 000 klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Administracja biurowa , Praca Administracja i sekretariat
do góry