#

Konsultant/-ka ds. Wsparcia Sprzedaży (Opiekun/-ka Klienta)

PayTel S.A.

Poznań, wielkopolskie

PayTel S.A.
Jesteśmy wiodącą na polskim rynku firmą w zakresie usług dodanych: obsługi kart płatniczych oraz doładowań elektronicznych.

W trosce o swoich Klientów stale rozwijamy i udoskonalamy swoje usługi przy jednoczesnym inwestowaniu w innowacyjne rozwiązania. PayTel jest częścią międzynarodowej grupy SIBS, jednego z największych graczy na rynku płatności w Europie, obecnego w ponad 20 krajach i obsługującego ponad 6 miliardów transakcji rocznie.

W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

Konsultant/-ka ds. Wsparcia Sprzedaży (Opiekun/-ka Klienta)

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków i opis stanowiska:

  • Współpraca z partnerami w zakresie wsparcia sprzedaży i polityki sprzedażowej
  • Wizyty i spotkania u wybranych partnerów PayTel w części północno-zachodniej kraju
  • Szkolenia w zakresie sprzedaży i pozyskiwaniu klientów dla partnerów
  • Współpraca z innymi działami sprzedaży w zakresie wsparcia wybranych procesów
  • Współpraca z innymi obszarami mającymi styczność z pozyskaniem, poprawieniem efektywności oraz utrzymaniem klientów
  • Inne zadania związane z obszarem sprzedaży i marketingu

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku sprzedażowym lub jako opiekun klienta
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office (Word, Excel, Power Point)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Komunikatywność, odporność na stres, energiczność
  • Atutem będzie doświadczenie w szkoleniach lub kompetencje szkoleniowe
  • Dyspozycyjność oraz otwartość do podróży służbowych
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
klikając w przycisk aplikowania.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi