Charlie works Sp. z o.o. Charlie works Sp. z o.o.

Konsultant/ ka ds. rekrutacji

Miejsce pracy: Wrocław, Oleśnica, Oława

Czy rozwój w obszarze HR jest dla Ciebie ważny?

Czy cenisz sobie otwartą komunikację, partnerstwo oraz jakość?

Lubisz różnorodność w pracy i męczy Cię rekrutowanie stale na to samo stanowisko lub kilka stanowisk?

Chcesz pracować w doświadczonym zespole, mieć szkolenia, mentoring i poznawać tajniki z obszaru HR?

Szukamy właśnie Ciebie! Mamy dla Ciebie pracę w Charlie works Sp. z o.o. (nr rej 23705). Agencji rekrutacyjnej w której liczy się dobra atmosfera, szacunek i współpraca. 

 Konsultant/ ka ds. rekrutacji

Miejsce pracy: Wrocław

 

Oferujemy:

·        Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie

·        Profesjonalne wdrożenie w obszar rekrutacji i szkolenia wewnętrzne

·        Udział w ciekawych projektach, możliwość poznania różnych branż

·        Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej agencji

·        Możliwość realizacji własnych pomysłów – kreatywność i optymalizacja to coś co lubimy

·        Pracę w firmie odpowiedzialnej społecznie, zaangażowanej sportowo

 

Zadania przewidziane dla osoby zatrudnionej na tym stanowisku:

·        Samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska niskiego, średniego i wyższego szczebla,

·        Rekrutacja i selekcja kandydatów dla naszych klientów

·        Przeprowadzanie spotkań i rozmów z Kandydatami oraz weryfikowanie ich kwalifikacji zawodowych: formalnych i personalnych

 

- Tworzenie i wykorzystywanie istniejących narzędzi selekcyjnych

·        Obsługę naszych Partnerów Biznesowych, m.in. przygotowywanie raportów, dokumentacji, doradztwo, itp.

·        Udział w spotkaniach biznesowych i przygotowywanie strategii rekrutacyjnych dla projektów

·        Pracę w systemie CRM,

·        Doradztwo z dziedziny HR w zakresie rekrutacji, rynku pracy, rozwoju kompetencji kandydatów

 

Czego oczekujemy od kandydatów?

·        Minimum rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla.

·        Dobrej umiejętności organizacji pracy własnej oraz zarządzania czasem.

·        Umiejętności budowania oraz utrzymywania pozytywnych i trwałych relacji biznesowych

·        Znajomości języka angielskiego lub niemieckiego (min. B2).

·        Zaangażowania oraz skuteczności w osiąganiu zamierzonych celów.

·        Posiadania aktywnego prawa jazdy 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Charlie works Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi