nc+ to również przyjazne technologie, dzięki którym użytkownik może korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do swoich indywidualnych potrzeb.
Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta
Platforma cyfrowa nc+ łączy w sobie najbogatszą ofertę programową z najbardziej zaawansowaną i przyjazną technologią.
Przyjdź do nas i zabierz ze sobą znajomych. Razem twórzcie atmosferę i klimat pracy, zdobywajcie doświadczenie zawodowe w renomowanej firmie
- Którego/której zadaniem będzie telefoniczna obsługa Klientów w zakresie korzystania z usługi nc+, dosprzedaż usług Internetu i Telefonu oraz wsparcie techniczne.
Naszym ludziom zapewniamy:
#rzetelne, szkolenie przygotowujące do pracy, za które Ci zapłacimy oraz wsparcie doświadczonych trenerów dlatego NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA!
#umowę o pracę
#wynagrodzenie stałe od pierwszej umowy
#w zasięgu ręki atrakcyjny system premiowy
#możliwość awansu w strukturach firmy – 90% rekrutacji do innych działów firmy to rekrutacje wyłącznie wewnętrzne
#bogaty program socjalny, min. działalność rekreacyjno-sportową
Ale to jeszcze nie wszystko:
#bezpłatna prywatna opiekę medyczna z opieką stomatologiczną oraz opcją dołączenia dowolnej liczby znajomych
#zestaw nc+ (antena, dekoder), czyli możliwość oglądania wszystkich pakietów nc+
#karty Multisport bez limitu!
#Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
#Konkursy, imprezy integracyjne i masę eventów, na które zaprosimy Ciebie i Twoich bliskich
To nie koniec…. Więcej opowiemy podczas rozmowy w naszym biurze :)
Zatem jeśli :
#dopiero zaczynasz lub chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta oraz sprzedaży
#chętnie pomagasz innym rozwiązywać problemy
#do działania motywują Cię pieniądze i co miesiąc na swoim koncie chcesz widzieć rosnące wynagrodzenie
#płynnie władasz językiem polskim i posiadasz dobrą dykcję
#jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym
- Wyślij nam swoje CV i umów się na rozmowę!