Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/08/2019.

Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta

Katowice, śląskie

nc+

Opis stanowiska pracy

Którego/której zadaniem będzie telefoniczna obsługa Klientów w zakresie korzystania z usługi nc+, dosprzedaż usług Internetu i Telefonu oraz wsparcie techniczne.

Poszukujemy osób z pasją chcących zdobywać doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta oraz sprzedaży

Naszym ludziom zapewniamy:

  • Rzetelne szkolenie przygotowujące do pracy, za które zapłacimy oraz wsparcie doświadczonych trenerów dlatego NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA!
  • Umowę o pracę
  • Wynagrodzenie stałe od pierwszej umowy
  • W zasięgu ręki atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość awansu w strukturach firmy– 90% rekrutacji do innych działów firmy to rekrutacje wyłącznie wewnętrzne :)
  • Bogaty program socjalny, min. Działalność rekreacyjno-sportową

Ale to jeszcze nie wszystko:

  • Prywatną opiekę medyczną z opieką stomatologiczną oraz opcją dołączenia dowolnej liczby znajomych
  • Zestaw nc+ (antena, dekoder), czyli możliwość oglądania wszystkich pakietów nc+
  • Kartę Multisport bez limitu wejść na obiekty sportowo-rekreacyjne!
  • Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
  • Konkursy, imprezy integracyjne i masę eventów, na które zaprosimy Ciebie i Twoich bliskich

To nie koniec.... Więcej opowiemy podczas rozmowy w naszym biurze :)

Zatem jeśli :

  • dopiero zaczynasz lub chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta oraz sprzedaży
  • chętnie pomagasz innym rozwiązywać problemy
  • do działania motywują Cię pieniądze i co miesiąc na swoim koncie chcesz widzieć rosnące wynagrodzenie
  • płynnie władasz językiem polskim i posiadasz dobrą dykcję
  • jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym

Wyślij nam swoje CV i umów się na rozmowę!

Prezentacja firmy

nc+ to nowoczesna platforma cyfrowa premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia... sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz programy dla dzieci. nc+ to również przyjazne technologie, dzięki którym użytkownik może korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do swoich indywidualnych potrzeb.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Praca dla studenta
do góry